bedste Android smartphone ? :)

  • hey tweakere,


    har lige fået ny iphone igen, igen efter rep. og overvejer at sælge den inden jeg tager den i brug. For at prøve noget andet overvejer jeg en Android da jeg synes iphones brugerflade er ved at være lidt gammel efter 3 år med iphone :)


    men hvilken Android vil i mene er bedst ? er det stadig samsung g s II eller er der andre på vej der er værd at vente på ? den er jeg ved at være en gammel fætter :D


    på forhånd tak :)


    skyd løs med jeres mening, er helt ny inden for Android markedet :D


    og lige et spørgsmål til. kan samsung g s II opdateres til android 4 (Ice Cream Sandwich) uden jailbreak eller hvad det hedder når det er android ? :)

  • Jeg har en veninde der er meget begejstret for sin Samsung Galaxy SII og jeg har selv en Samsung Galaxy Nexus som jeg er meget glad for. De er i bund og grund meget ens hvad angår hardware, der er en lille smule forskel på designet. Der hvor den helt store forskel efter min mening ligger på de to telefoner er UI'et... SGSII har Android med TouchWiz interface (og endnu ikke ICS), mens SGN har "ægte" Android, uden overlay og med ICS.


    ICS kommer til SGSII inden så længe, men det bliver som sagt med Samsungs TouchWiz overlay på.


    Hvilken Android telefon der er bedst er jeg ikke den rette at spørge, men er overbevist om at en af ovenstående er noget af det bedste der er ude lige nu, om du vil vente til SGSIII kommer eller en helt anden skal du gøre op med dig selv.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • må da nok erkende selv hvis du ska ha en Android phone og vil være sikker på at du ka få de nyeste Android versioner på den hurtigest ska du nok ha en Samsung.


    har selv en LG Optimus 2X som jeg er 110% tilfreds med ingen problemer smid lige Cyanogenmod 9 Beta på den igen som køre Android 4.0.3 med Google Appz ICS v11 så virker Android Market og alt andet 110% ^^

  • er meget tilfreds med min galaxy s II
    har brugt den i sanrt 6 måneder og har intet at udsætte på den,
    der skulle dog komme en glaxy s II 4g inden længe (hvis man bor i et område hvor det er tilgængeligt)

    Intel® Core i7-2600K Processor
    ASUS P8Z68-V PRO/GEN3
    Cooler Master Hyper 212 Evo CPU Køler
    XFX Radeon HD 6970 2GB GDDR5
    Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9
    Corsair SSD Force Series GT 240GB 2.5" SATA 6
    XFX ProSeries Core Edition 750W
    Corsair Carbide 400R Midi Tower
    ASUS BW-12B1LT, Blu-Ray Writer SATA

  • puha :D søgte lige med sgs3 den lyder til at blive vild :D kunne være man skulle vente, ved bare ikke om jeg kan undvære min smart phone så længe :)


    har i hørt om andre spændende smartphones der er på ? :D

  • Galaxy S2, uden tvivl.
    Der er også mange rygter om den nye S3 og dens flotte funktioner, som trådløs opladning (hvordan fungerer det? :) ).
    Denne kunne blive en ef de mest populære Androids. ;)

  • må ærligt indrømme jeg havde en SGSII og var godt nok mildest talt vred.. det skulle være den bedste tlf og bla bla fantastisk skærm bla bla fanastisk kamera bla bla bedste styresystem... puha hvor jeg blev klogere. Jeg syntes at android(som det er nu og har ikke set ICS) er virklig elendigt skidtet. Crasher og hakker hvilket for mig er ubegribeligt for en smartphone med en 1,2 dualcore! men det kan den altså.. syntes der er/kommer bedre alternativer..

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • må ærligt indrømme jeg havde en SGSII og var godt nok mildest talt vred.. det skulle være den bedste tlf og bla bla fantastisk skærm bla bla fanastisk kamera bla bla bedste styresystem... puha hvor jeg blev klogere. Jeg syntes at android(som det er nu og har ikke set ICS) er virklig elendigt skidtet. Crasher og hakker hvilket for mig er ubegribeligt for en smartphone med en 1,2 dualcore! men det kan den altså.. syntes der er/kommer bedre alternativer..


    Har selv haft en Samsung Galaxy 2 og de ting du skriver kan jeg absolut ikke støtte dig i, har ingen af de probleer du nævner overhovedet, og deres android system er meget bedre en Apples IOS. Mistede min galaxy i byen og fik foræret en Iphone 4S, og det er det ringeste skidt jeg nogensinde har haft!!!! Jeg ville vente lidt endnu på den nye Samsung Galaxy S3 der skulle komme i slutningen af april eller starten af Maj månede ;-)

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • må ærligt indrømme jeg havde en SGSII og var godt nok mildest talt vred.. det skulle være den bedste tlf og bla bla fantastisk skærm bla bla fanastisk kamera bla bla bedste styresystem... puha hvor jeg blev klogere. Jeg syntes at android(som det er nu og har ikke set ICS) er virklig elendigt skidtet. Crasher og hakker hvilket for mig er ubegribeligt for en smartphone med en 1,2 dualcore! men det kan den altså.. syntes der er/kommer bedre alternativer..

    Jeg er skuffet Papis! :(


    ICS er også 100 gange bedre end de tidligere versioner, især når man stopper med at bruge Sense fra HTC.