Indlæg af matiaskuhre

    hey, jeg skal til og samle min ny indkøbte computer, men mine ram er forsinket, og jeg er utålmodig :P så ville jeg høre om der er nogen der har erfaring med ramskifte uden geninstallation af styre systemet ? jeg ligger nemlig inde med 8 gb 1600 mhz ram, der også passer til det nye bundkort, men de vil så blive skiftet ud med 2400 mhz når de engang lander :)


    så spørgsmålet lyder : skal jeg geninstallere styresystemet når jeg skrifter til de nye ram ? eller skal jeg bare tjekke om alt er som det skal være ?


    Mvh Matias

    puha :D søgte lige med sgs3 den lyder til at blive vild :D kunne være man skulle vente, ved bare ikke om jeg kan undvære min smart phone så længe :)


    har i hørt om andre spændende smartphones der er på ? :D

    hey tweakere,


    har lige fået ny iphone igen, igen efter rep. og overvejer at sælge den inden jeg tager den i brug. For at prøve noget andet overvejer jeg en Android da jeg synes iphones brugerflade er ved at være lidt gammel efter 3 år med iphone :)


    men hvilken Android vil i mene er bedst ? er det stadig samsung g s II eller er der andre på vej der er værd at vente på ? den er jeg ved at være en gammel fætter :D


    på forhånd tak :)


    skyd løs med jeres mening, er helt ny inden for Android markedet :D


    og lige et spørgsmål til. kan samsung g s II opdateres til android 4 (Ice Cream Sandwich) uden jailbreak eller hvad det hedder når det er android ? :)

    jeg har da kun posted den engang ? :D


    det er fedt i rødt ! :D men nok for meget bling, så får jeg ballade med kæresten hvis det skal stå i stuen :)


    kvaliteten er det vigtigste, vil da gerne spare penge, men jeg savner at have et kvalitets kabinet :D


    ville helst have midtower men er bange for at det bliver for "trængt" har et ASUS DCU II gtx570, det fylder 3 slots allene og en ret stor cpu køler :D

    hey tweakere, så er det blevet tid til at fine et nyt kabinet :)


    men vil lige høre hvad i kan anbefale, inden jeg smider penge efter et :) da kabinetter ikke lige er det med ved aller mest om :)


    jeg er ikke så meget til alt det der bling bling, med blåt lys og sådan, men mere til støj dæmpning og god køling hehe :D



    håber i har nogle forslag :D



    godt nytår og på forhånd tak :D

    Hey tweakers :)
    Er der nogen der har rodet med oc af dette kort ? :) eller evt har et link til nogen der finder grænserne for hvor langt man kan gå med det ? Har ikke villet rode med det endnu på egen hånd da det er ved at være nogle år siden jeg sidst har rodet med oc og hele har ændret sig lidt :)

    nej ikke så vidt jeg har hørt, nu køre jeg med en lorte skærm med har set 1080 test af det hvor det også lå over 60 fps, så det skulle kunne klare det :D

    hey folk, mit BF3 crasher hvergang en runde slutter og en ny skal til at begynde ?




    har lige smidt nyt grafikkort i den, men det begyndte først efter 1 times gaming, ingen fejl på grafikkortet, det er koldt og køre som det skal. men det er eneste ændring på maskinen :)




    info.


    i5 2500K
    gtx570 ASUS DCII
    kingston 8gb 1600 mhz
    Asrock extream 4
    1000w antec psu

    jeg læste lige lidt test af Asus kortet, og efter oc programmet er fikset skulle det faktisk overclocke rigtigt fint :D



    jeg valgte Asus kortet har lige været i kbh og hente det, så det var en hurtig beslutning :D der var forlang vente tid på MSI kortet hehe :D



    men skriver lige hvordan det slipper når det kommer i computeren efter aftens maden :D



    er det et must at om installerer windows, eller kan dette vente til i morgen ? :D


    går fra ati til nvidia :D