Hvad kan man finde på ????

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Nå nå! javel - jamen det vil jo så betyde at vi frem over vil opleve en HELT ny Grillrotten, som ALDRIG skriver overflødige kommentarer - jamen det ser vi da frem til, held og lykke med det da! ;) :]


    JaJa... G.F.U.S.....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
    Jeg synes også at det er fedt hvis der en vis seriøsitet i Hardware & OC'ing forummet, men jeg synes der skal være plads lidt sjov i Off Topic..


    Helt enig. Syntes bare ikke det er fedt og læse dum-smarte kommentarer til et seriøst indlæg man laver i en seriøs tråd Off-Topic... That´s all...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Helt enig. Syntes bare ikke det er fedt og læse dum-smarte kommentarer til et seriøst indlæg man laver i en seriøs tråd Off-Topic... That´s all...


    øøøh HVORFOR?? dit forslag er da godt nok, og hvis Lillehamer syns det lyder fedt så tager han det til sig lige meget om der så står 20 sider med kommentarer til det, det er da ligemeget...


    Det virker som om du selv godt må skrive useriøse indlæg, men når vi andre gør det, så er vi dumme og :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    øøøh HVORFOR?? dit forslag er da godt nok, og hvis Lillehamer syns det lyder fedt så tager han det til sig lige meget om der så står 20 sider med kommentarer til det, det er da ligemeget...


    Det virker som om du selv godt må skrive useriøse indlæg, men når vi andre gør det, så er vi dumme og :lame:



    Lige præcis. Dit forslag bliver jo ikke værre af at folk kommer med lidt fis og ballade. Hvor kedeligt et forum ville det ikke være hvis alle skulle sidde skoleret og opføre sig som munke fra Tibet?

  • Tak for en masse gode ideer, jeg bruger sikkert en del af dem, havde nemlig travlt med at lave ny badeværrelse, så har først set på det nu!!!!


    Men tak alligevel ALLE.!!!


    M.V.H Lillehamer.

    Evga 780 SLI Bundkort.
    Evga 9800 GX2 grafikkort i SLI
    Dell 2007 Fladskærm
    Westerndigital 150 Gb HDD 10000
    Cosmos 1000 kabinet
    Klipch Promedia højtalere
    OCZ Ram 8500 DDR 2
    Core 2 Quard 2,66 Ghz

  • LOL i diskutere!??! Jeg ville forslå Lasergame! Det er seriøst mega grineren :D

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Ja laser game er vildt cool og sjovt når man er nogle stykker..... Og så ikke mere skænderi vel!!!!!!!!

    Chenbro Gaming Bomb
    Pentium4 Northwood C 3,00 HT
    Asus P4P800 Deluxe
    4 x 256 HyperX PC3500 2-3-3-6
    Gigabyte 5900 XT
    Seagate Barracuda 80 & 120 Gb 8 Mb Cache
    500 W Alien X PSU
    Medion 19" CRT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    hvem skændes ?(


    :]

    Chenbro Gaming Bomb
    Pentium4 Northwood C 3,00 HT
    Asus P4P800 Deluxe
    4 x 256 HyperX PC3500 2-3-3-6
    Gigabyte 5900 XT
    Seagate Barracuda 80 & 120 Gb 8 Mb Cache
    500 W Alien X PSU
    Medion 19" CRT

  • Quote

    Hvis du ikke ved det, så er det nok dig der er kommet med én af de overflødige og rimelig dumme kommantarer til mit forslag. :lame:


    Kom med forslag hvis du hat et godt eller også så smut ind til "historie på 3 ord" og lal der. Syntes det er irreterende at folk konstant kommer med dum-smarte kommentarer til alt når de ikke kan finde på noget konstruktivt at skrive... :]



    Gaaaaaaaaaaaab - skulle det komme fra dig..... :boxed: :boxed:

  • Quote

    Nå nå! javel - jamen det vil jo så betyde at vi frem over vil opleve en HELT ny Grillrotten, som ALDRIG skriver overflødige kommentarer - jamen det ser vi da frem til, held og lykke med det da! ;) :]


    Fandeme uhyg'lit' du - men for en gangs skyld er vi to HUNDREDE PROCENT enige - det virker lidt underligt at flippe totalt ud pga. af en lille smule "side-spring" når man selv er DK mester i at poste et elller andet som absolut intet har med trådens emne at gøre - "Fej foran egen dør" er ikke nok her - frem med bulldoozeren........

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Fandeme uhyg'lit' du - men for en gangs skyld er vi to HUNDREDE PROCENT enige - det virker lidt underligt at flippe totalt ud pga. af en lille smule "side-spring" når man selv er DK mester i at poste et elller andet som absolut intet har med trådens emne at gøre - "Fej foran egen dør" er ikke nok her - frem med bulldoozeren........


    Hehe, her er vist lige en som er ude med leen igen hva? ;) :)) men ikke desto mindre, giver jeg dig helt ret ;)

  • Quote

    Hehe, her er vist lige en som er ude med leen igen hva? ;) :)) men ikke desto mindre, giver jeg dig helt ret ;)



    Nææææææ - er skam ikke ude med noget som helst - andet end min undren over en vis inkonsekvens - Hvis man har et standpunkt om hvordan/hvad der må postes i diverse tråde - så gælder det vel for alle - én selv inklusiv..


    Faldskærm er da et fedt forslag - måske lidt uopnåligt - eftersom man ikke bare lige kan samle 10-15 gutter som aldrig har prøvet "det" før - og så springe ud på en gang - men at folk ikke må komme med en frisk/"dååm" kommentar - det holder da ikke en meter.


    Et andet billigere forslag kunne være - en rask dart turnering på den lokale - eller hvis man er i "smadrehumør" - et besøg i det muntre køkken i tivoli - GoCart ideen er da også fed....... :dance: :dance:


  • I know ;) det var også bare en djåwk :P :))


    men ja, men skal sq kunne tåle at andre laver en smule fis under off topic, så længe det ikke bliver for meget, og I HVERT FALD, hvis man selv er mester i at gøre det :rolleyes: :]


    - OG ja, jeg går sq helt klart ind for GoCart-ideen! :clap: det går stærkt og er fun - WROOOOM!! :) :)