Hvad kan man finde på ????

  • Curling! :ban:


    EDIT: Eller hvordan det nu staves

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK


    Eller "hvem åbner først for rygsækken med bestik" ? :))



    Shit de ser noia ud det der , , .det er nok ikk så fedt at lave en BOMBE der oppe fra :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK


    Eller "hvem åbner først for rygsækken med bestik" ? :))


    Eller "hvem har rygsækken UDEN faldskærm? 8o"


    :)) :)) :))


    Jaaah, man kan godt more sig, selv om man har tømmermænd :P :T :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    ... "Pusigt" så mange der kommer med en DUM kommentar når jeg forslår at de kunne hoppe ud af et fly med en falskærm på ryggen som er en kanon fed oplevelse.


    hehe jep..har prøvet det da jeg var i portugal, godt nok med en instruktør på slæb.. det var det fedeste RUSH! 8) :))


    Edit: men hvis man er 5-10stykker bliver det sq en dyr fornøjlese 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    ... "Pusigt" så mange der kommer med en DUM kommentar når jeg forslår at de kunne hoppe ud af et fly med en falskærm på ryggen som er en kanon fed oplevelse.


    Hvad mener du med det?? :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Hvad mener du med det?? :rolleyes:


    Hvis du ikke ved det, så er det nok dig der er kommet med én af de overflødige og rimelig dumme kommantarer til mit forslag. :lame:


    Kom med forslag hvis du hat et godt eller også så smut ind til "historie på 3 ord" og lal der. Syntes det er irreterende at folk konstant kommer med dum-smarte kommentarer til alt når de ikke kan finde på noget konstruktivt at skrive... :]

  • BOB!!!

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hvis du ikke ved det, så er det nok dig der er kommet med én af de overflødige og rimelig dumme kommantarer til mit forslag. :lame:


    Kom med forslag hvis du hat et godt eller også så smut ind til "historie på 3 ord" og lal der. Syntes det er irreterende at folk konstant kommer med dum-smarte kommentarer til alt når de ikke kan finde på noget konstruktivt at skrive... :]


    Var det du skrev til mig i tråden "Hjælp til netværk" særlig konstruktiv?! :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hvis du ikke ved det, så er det nok dig der er kommet med én af de overflødige og rimelig dumme kommantarer til mit forslag. :lame:


    Kom med forslag hvis du hat et godt eller også så smut ind til "historie på 3 ord" og lal der. Syntes det er irriterende at folk konstant kommer med dum-smarte kommentarer til alt når de ikke kan finde på noget konstruktivt at skrive... :]


    Overflødelig kommentar...og det skulle komme fra dig ? :]


    Det er da nærmere dig der sætter din fod i næsten enhver tråd, og ofte bliver det bare til noget fjolleri - ikke at jeg tager mig af det, men jeg synes sq lige du burde feje foran egen dør før du beskylder andre for at sige noget overflødigt...


    Og for mit vedkommende så har jeg sq givet en del forslag i den her tråd, og ud over dem kom jeg med EN kommentar omkring faldskærmsudspring, og det har slet ikke noget med dig at gøre, så jeg fatter ikke at du føler dig generet ved det :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
    Var det du skrev til mig i tråden "Hjælp til netværk" særlig konstruktiv?! :crazyeyes:


    Ja, jeg brugte da ikke den tråd til at diskutere med en anden om noget som faktisk er rimelig simpelt hvis man ved bare lidt om netværk...


    Du syntes måske at : Eller "hvem åbner først for rygsækken med bestik" ? er et konstruktivt indlæg ? :]


    Quote

    Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
    Det var heller ikke meningen at den skulle være konstruktiv. Mit "kontruktive forslag er højere oppe... PAINTBALL, du ved... Men du har sikkert ikke engang læst hele tråden. :crazyeyes:


    Ja, jeg HAR læst hele tåden, så drop det der vås... Det er ikke DET jeg snakkede om. :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Ja, jeg brugte da ikke den tråd til at diskutere med en anden om noget som faktisk er rimelig simpelt hvis man ved bare lidt om netværk...


    Du syntes måske at : Eller "hvem åbner først for rygsækken med bestik" ? er et konstruktivt indlæg ? :]



    Det var heller ikke meningen at den skulle være konstruktiv. Mit "kontruktive forslag er højere oppe... PAINTBALL, du ved... Men du har sikkert ikke engang læst hele tråden. :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Overflødelig kommentar...og det skulle komme fra dig ? :]


    Det er da nærmere dig der sætter din fod i næsten enhver tråd, og ofte bliver det bare til noget fjolleri - ikke at jeg tager mig af det, men jeg synes sq lige du burde feje foran egen dør før du beskylder andre for at sige noget overflødigt...


    Og for mit vedkommende så har jeg sq givet en del forslag i den her tråd, og ud over dem kom jeg med EN kommentar omkring faldskærmsudspring, og det har slet ikke noget med dig at gøre, så jeg fatter ikke at du føler dig generet ved det :rolleyes:


    Det er jo så din mening ... Hvis du syntes at "hvem har rygsækken UDEN faldskærm?" er kontruktivt, så hyg dig med det.


    Modsat visse andre, så gider jeg ikke bruge en tilfældig tråd til en pissekonkurrance :] når den ellers kører som den burde.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK



    Det var heller ikke meningen at den skulle være konstruktiv. Mit "kontruktive forslag er højere oppe... PAINTBALL, du ved... Men du har sikkert ikke engang læst hele tråden. :crazyeyes:


    Lige min tanke... :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Det er jo så din mening ... Hvis du syntes at "hvem har rygsækken UDEN faldskærm?" er kontruktivt, så hyg dig med det.


    Modsat visse andre, så gider jeg ikke bruge en tilfældig tråd til en pissekonkurrance :] når den ellers kører som den burde.


    Nå nå! javel - jamen det vil jo så betyde at vi frem over vil opleve en HELT ny Grillrotten, som ALDRIG skriver overflødige kommentarer - jamen det ser vi da frem til, held og lykke med det da! ;) :]