Jeg har valgt til ProjektOpgave, at have om ComputerPirater , og leder efter nogle sites om selve hacking og ikke hvor der kan skaffes "Hacking Ting" fra som jeg konstant gør...
Nogle gode info sites vedr. hacking/computerpirater ?
Jeg har valgt til ProjektOpgave, at have om ComputerPirater , og leder efter nogle sites om selve hacking og ikke hvor der kan skaffes "Hacking Ting" fra som jeg konstant gør...
Nogle gode info sites vedr. hacking/computerpirater ?
hmm... lavede engang et projekt i skolen om hacking.. men desværre har jeg smidt rapporten ud .. men søg efter kevin mitnick, så finder du sikkert noget
Kan se han var en af Kongerne indenfor Hacking!
Andre ting der er "vigtige" at have med i sådan en Opgave? (kan jo se Kevin der er mega vigtig lige at få med)
QuoteOprindeligt indlæg af Noobie
Kan se han var en af Kongerne indenfor Hacking!
Andre ting der er "vigtige" at have med i sådan en Opgave? (kan jo se Kevin der er mega vigtig lige at få med)
Ja og er derefter blevet berygtet fordi han blev holdt flere år i fængsel uden de havde et konkret bevis imod ham
Du kunne skrive lidt om forskellen på en hacker og en cracker.
QuoteOprindeligt indlæg af DEEF
Du kunne skrive lidt om forskellen på en hacker og en cracker.
Yeps - må være obligatorisk i sådan en opgave
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
Yeps - må være obligatorisk i sådan en opgave
Ok 10 - 4 !
Andre?! (love you guys!)
Ye Kevin Mitnick, der er lavet et film med ham "Freedom Downtime 2001" Han måtte ikke engang være i nærheden af en mobiltelefon. Han arbejder nu ved et server selskab, og må ikke have en computer i sit eget hjem.
Filmen "OPERATION TAKEDOWN" er opbligatorisk hvis man skal lave sådan en rapport...
QuoteOprindeligt indlæg af OriGiN
hmm... lavede engang et projekt i skolen om hacking.. men desværre har jeg smidt rapporten ud
Var den så dårlig?
QuoteOprindeligt indlæg af Crashzone
Ye Kevin Mitnick, der er lavet et film med ham "Freedom Downtime 2001" Han måtte ikke engang være i nærheden af en mobiltelefon. Han arbejder nu ved et server selskab, og må ikke have en computer i sit eget hjem.
hmm.. har har sit eget sikkerhedsfirma. Yderligere tager han ud og holder foredrag omkring sikkerhedspolitikker, social engineering osv.
Ved ikk' hvor du har fået din info fra :]
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
Var den så dårlig?
![]()
![]()
hehe ... fik da 7 for den ej.. gider bare ik gemme på det skrammel.. det er folkeskole ting.. bvadr
QuoteOprindeligt indlæg af OriGiN
hehe ... fik da 7 for denej.. gider bare ik gemme på det skrammel.. det er folkeskole ting.. bvadr
Hehe...kan jeg godt forstå...
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
hmm.. har har sit eget sikkerhedsfirma. Yderligere tager han ud og holder foredrag omkring sikkerhedspolitikker, social engineering osv.
Ved ikk' hvor du har fået din info fra :]
ja og som så blev hacket :]
QuoteOprindeligt indlæg af sehested
ja og som så blev hacket :]
Yeah
Men det var bare en lille "velkommen-ud" hilsen *G*
var der mon en lille smule DK jantelov i det
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Filmen "OPERATION TAKEDOWN" er opbligatorisk hvis man skal lave sådan en rapport...
FED film IMO.
QuoteOprindeligt indlæg af DEEF
FED film IMO.
![]()
Jepper... Very nice indeed....
... og nu ikke nogen kommentarer og mine stavefejl i dag... Fik ikke min morgenkaffe i dag... Eller formiddags- eller eftermiddagskaffe, så jeg er lidt ved siden af mig selv. Tager mig en bajer for at rette lidt op på det. *G*
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Jepper... Very nice indeed....
... og nu ikke nogen kommentarer og mine stavefejl i dag... Fik ikke min morgenkaffe i dag... Eller formiddags- eller eftermiddagskaffe, så jeg er lidt ved siden af mig selv. Tager mig en bajer for at rette lidt op på det. *G*
Filmen er også rigtig fed efter min mening, men holder sig ikke helt til sandheden. John Markoff fra LA Times har pyntet lidt for meget på historien. Da jeg læste Mitnicks bog "Fugitive game" skriver han også, at han ikke er helt tilfreds med den film
Du skal vel også have noget med omkring privates sikkerhed. Altså hvordan man kan holde sin computer fri for virus og trojans, osv. Tror lærerne bliver vilde med sådan noget