S: Synology DS210j NAS

  • Jeg har ovenstående NAS stående og samle støv så derfor skal den sælges.


    NAS'en har jeg brugt i lidt over 1.5år nu efterhånden, dog kun i dagtimerne (Den har ikke været tændt 24/7).


    Fejler intet, og har sidst nyeste - eller versionen lige inden - version af Synology DSM installeret.


    Der følger ikke harddiske med.


    Der er tale om et eksemplar vi har anmeldt her på siden:
    http://www.tweak.dk/review/Syn…DiskStation_210j/1135/1/1



    [Blocked Image: http://www.testseek.com/labs/wp-content/uploads/2010/03/produit_la_846519.jpg]




    Og derfor er der ikke kvittering osv. på den, har dog stadig original emballage.


    HBO: 500kr

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hastigheder kan du finde i min test der er linket til :)


    Jeg har selv brugt den til at streame HD over netværket uden problemer.


    Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hastigheder kan du finde i min test der er linket til :)


    Jeg har selv brugt den til at streame HD over netværket uden problemer.


    Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk


    Kommer du forbi Aarhus nogensinde?


    Ellers byder jeg 500 inkl. porto.

  • Det gør jeg ikke desværre, men bud noteret :)


    Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • 550 kr budt afhentet :)
    Er meget interesseret i en hurtig handel, da jeg har et par fri dage de næste par dage som fint kunne krydres med oprydning og flytning af data samling over på nas'en :D, så kontakt mig gerne per mail, hvis du ligeledes gerne vil have den for hånden inden weekenden.


    Mvh. Daniel

  • 550 kr budt afhentet :)
    Er meget interesseret i en hurtig handel, da jeg har et par fri dage de næste par dage som fint kunne krydres med oprydning og flytning af data samling over på nas'en :D, så kontakt mig gerne per mail, hvis du ligeledes gerne vil have den for hånden inden weekenden.


    Mvh. Daniel


    Hvis du kan afhente i aften har vi en handel :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2