MEGA Maskine til salg - RevoDrive 3, WD Caviar Black, 8GB G.Skill DDR3 PC3-17000, ASUS P8P67 EVO B3, Core i7 I7-2600K, Logitech G13 Gameboard

  • Noteret, selvom budet ligger noget under forventet.


    60% af ny prisen for jeg nok ikke for min gamle samsung skærm :)


    Okay :).. Hvor længe kører auktionen? Følger nemlig en anden auktion, hvor jeg er budt over, men hvor jeg byder igen, hvis jeg ikke vinder her (skulle jo nødig ende uden HW) ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

  • Okay :).. Hvor længe kører auktionen? Følger nemlig en anden auktion, hvor jeg er budt over, men hvor jeg byder igen, hvis jeg ikke vinder her (skulle jo nødig ende uden HW) ;)

    Det kommer helt an på om jeg får bud på de andre ting.


    jeg har flere der spørg ind til priser, venter bare på svar.


    Men hvis ikke jeg for en overordnede pris på det hele, sælger jeg den desværre ikke.

  • Nu er det godt nok et Logitech G13 Gameboard men 1400kr pp for Wacom Intuos4 M
    Logitech G15



    begge dele er næsten ikke brugt :)

    Wacom og Logitech G13, hvordan ser det ud med kvittering på dem og alder?
    Men lyder som en fair pris, hvordan er du til at træffe Tirsdag næste uge? Jeg arbejder nemlig lige nord for Vejle =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Det kommer helt an på om jeg får bud på de andre ting.


    jeg har flere der spørg ind til priser, venter bare på svar.


    Men hvis ikke jeg for en overordnede pris på det hele, sælger jeg den desværre ikke.


    Okay; jeg skal bruge noget HW her og nu, så det ser ikke ud til, at det går op :(..


    Held og lykke med salget!

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Wacom og Logitech G13, hvordan ser det ud med kvittering på dem og alder?
    Men lyder som en fair pris, hvordan er du til at træffe Tirsdag næste uge? Jeg arbejder nemlig lige nord for Vejle =)

    Wacom Intuos er ca 2 år gammel, men igen næsten ikke brugt som du også kan se når du kommer forbi Frede. Og hvis der bliver noget aflevere du den bare tilbage igen.
    Logitech G13 Er næsten ny så ca 2 års garanti, der medfølger kvittering på begge dele. :)


    Tirsdag er fint bare det ikke er efter halv syv, ellers kan jeg ligge dem inde hos min kæreste.

  • Kikker du ikke PM's?

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Ja det ryger, men nu har jeg en mulighed for at sælge den sammen med min Wacom Intuos board.


    Hvis du er interesseret i begge dele er du velkommen til at byde.

    Dit Wacon Intuos board er uden tvivl fedt.. men jeg aner simpelthen ik hvad jeg skulle bruge det til .. ville syntes det ku være skægt og prøve, men du er nok ik villig til at sælge for den pris jeg vil byde for noget som med al sansynlighed ender i min rodeskuffe fordi jeg bliver træt af det/ik har hjerne eller fantasi til at bruge det ordentlig. :)
    Dit G13 Gameboard er jeg derimod meget interesseret i .. og vil da godt lægge et bud på 300 pp.. mit bud står ved magt til søndag aften .. er der ik besluttet noget inden der, bestiller jeg et nyt..
    og det er ikke en sur bemærkning.. så er vi bare begge på det rene med hvor vi står hver især..
    :cheers:

  • Wacom Intuos er ca 2 år gammel, men igen næsten ikke brugt som du også kan se når du kommer forbi Frede. Og hvis der bliver noget aflevere du den bare tilbage igen.
    Logitech G13 Er næsten ny så ca 2 års garanti, der medfølger kvittering på begge dele. :)


    Tirsdag er fint bare det ikke er efter halv syv, ellers kan jeg ligge dem inde hos min kæreste.

    Lyder perfekt, så har vi os en deal, smid dit nummer til mig i en PM så kontakter jeg dig så vi lige kan aftale tiden der tirsdag =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • RevoDrive 3 kort = 2000.- pp

    Corsair Obsidian 800D@AX 850 - Asus Rampage Extreme III BE - I7-970 @4200Mhz Swiftech H2O-X20 Edge 8x AP121 Air Penetrator - 6GB G.Skill DDR3 PC3-16000 EP PI - MSI Hawk R6870 1GB - Dell UltraSharp U2410 - OS Win7 pro 64Bit 2x Intel 510 ssd Raid0

  • Det bliver den ikke solgt for :)
    Den er 2 måneder gammel og der er 3 års garanti
    købspris og nypris er 3800kr

    Helt oki.. men så må du jo næsten skrive et Hbo på dine ting her..
    Jeg så det ud fra at der er kommet revo 3x2 med 1500/1300 mb og er nyre og jeg har et Raid0 der kan det sammen som dit kort.. det var mit udgangspunkt :9xo

    Corsair Obsidian 800D@AX 850 - Asus Rampage Extreme III BE - I7-970 @4200Mhz Swiftech H2O-X20 Edge 8x AP121 Air Penetrator - 6GB G.Skill DDR3 PC3-16000 EP PI - MSI Hawk R6870 1GB - Dell UltraSharp U2410 - OS Win7 pro 64Bit 2x Intel 510 ssd Raid0

  • Helt oki.. men så må du jo næsten skrive et Hbo på dine ting her..
    Jeg så det ud fra at der er kommet revo 3x2 med 1500/1300 mb og er nyre og jeg har et Raid0 der kan det sammen som dit kort.. det var mit udgangspunkt :9xo

    :)


    Den du refererer til koster jo 4695kr og tror faktisk også de to modeller kom ud samme tid.
    Nu skal jeg ikke spille smart, men hvad er det lige du køre i raid0 som har samme hastighed som revo 3?
    efter hvad jeg har læst har du ikke den samme hastighed med 2 x OCZ Vertex 3 ;) hvis det er det du har i din maskine.

  • Byder 300,- pp Noctua NH-D14 så fremt alt er med til den?

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz