• Hej


    Den gamle skal have en ny telefon, til MAX 3000 kr.
    Han er telenor kunde og deres mobiler kan findes her: http://www.telenor.dk/privat/mobil/
    Han har faktisk kigget lidt på den rimelig nye Sony Ericsson Xperia Active. Grunden er at han tit har mange ting i lommen sammen med mobilen, og Xperia Active eftersigende skulle have en forstærket skærm som ikke skulle blive ridset så meget. Er der nogle som kender til denne?.
    Har i andre bud?, læste tråden nedenfor hvor HTC Desire S blev meget anbefalet, men vil skærmen hurtigt blive ridset af småmønter og nølger?


    Han er ikke den store APP user og har derfor ikke brug for den bedste af bedste telefon. Bare den kan smse ringe, internet gps så er han mere eller mindre tilfreds... Kunne samsung nexus S måske anbefales?


    Nuller

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Jeg ville nok tage Sony Ericsson Active, da jeg også har læst at den skulle være perfekt til Handymænd :D, har også læst at den er vandtæt. Men hvis du overvejer en anden ville jeg nok anbefale et skærm overlag, som beskytter for at skærmen skulle blive ridset og alt det der og som kan købes i alle telefon forretninger.


    Håber du kunne bruge mit svar :)