Ehh Lorteagtige Nye Ranks ??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af scully


    Det er lige præcis hvad man ikke kan bruge ranks til. Der er nogle herinde med blå stjerner der har opnået 9/10 af dem med ligegyldig og useriøs snak i offtopich(ikke der er noget i vejen med det ;) ), og ikke har stort begreb om hvordan en computer er sat sammen :))


    "Det er lige præcis hvad man ikke kan bruge ranks til."


    Kan kun give dig ret!!

  • Hold kæft hvor er i nogle brokkehoveder...


    Når der bliver lavet en rimelig orden i tingene, så brokker i jer fordi i syntes det er sjovt at have en rang der hedder "Agurk" eller hvad ved jeg...


    Forstår sgu ikke at i syntes det er passende for et seriøst forum som dette GENERALT er ...


    Det er jo logik for burhøns af selve rangen ikke skal have så stor betydning som den havde førhen... Den skal bare skille fårene fra bukkene så og sige. Hvis i ikke ved hvad det betyder eller misforstår det, så syntes jeg i skulle logge af og følge bedre med i skolen... ;)


    Det eneste "lir" der er tilbage er stjernerne, som angiver hvor henne af en personligt ligger...


    I brokker jeg hvis i får for meget og i brokker jer hvis i får for lidt... :]


    Syntes det er utroligt hvis i ikke kan se at det som der er BEDRE nu end det der var før. Meget muligt det ikke er sjovere, men det er jo heller ikke meningen. Det er jo som sagt meningen at det skulle være BRUBART og SIMPELT ..... Ubrugeligt og Uoverskueligt troede jeg ikke der var nogen der var interesseret i, men det er det åbenbart. :]


    [SIZE=4]BROKKERØVE !!![/SIZE]

  • Jeg synes de nye ranks er fede! Do doubt about that!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Hel enig. Det er næsten lige som at være på arbejde ;) - her brokker ungerne sig også lige meget hvad der sker :rolleyes: Ja og nogen gange sku' man tro at folk bare skal brokke sig - lige meget hvad der sker :crazyeyes: Det her er jo ikke en legestue, hvor alting bare skal være sjovt - det er et nogenlunde seriøst sted for pc-freaks, som søger el. gi'r hjælp vedr. pc-relaterede ting. Stop det brok !!!!! og kom videre :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mazie
    Kunne være fedt hvis de var GULD , SØLV OG BRONZE :D :T :T :T


    Plz.. bare for min skyld... 3xbronze (newbie) 3xsølv (member) og 3xGuld (tweaker) :D


    yeahhh!

  • brokke brokke brokke? hva ska vi overhovedet med ranks? for min skyld ka i fjerne dem.. men tvivler at det sker, da der er så mange folk der elsker ranks :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Hel enig. Det er næsten lige som at være på arbejde ;) - her brokker ungerne sig også lige meget hvad der sker :rolleyes: Ja og nogen gange sku' man tro at folk bare skal brokke sig - lige meget hvad der sker :crazyeyes: Det her er jo ikke en legestue, hvor alting bare skal være sjovt - det er et nogenlunde seriøst sted for pc-freaks, som søger el. gi'r hjælp vedr. pc-relaterede ting. Stop det brok !!!!! og kom videre :rolleyes:


    Hehe ja, tænkte jeg sq også lige :))


    "kagle kagle kagle kagle kagle kagle..." :]


    tror det skal tages med et gram salt, de vender sig sq nok til det ;)

  • Jeg synes de gamle ranks var de bedste, men det gør sku ikke noget. Derimod synes jeg at disse ranks er meget mere overskuelige, men jeg synes dog at det er lidt for svært at f¨å en højere rank...


    Men som sagt.. Jeg er ligeglad når det kommer til stykket :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet


  • SÅ KA I LÆRE DET :boxing:
    totalt enig med Grillrotten, måske skulle man fjerne en stjerne når der er nogen der poster en latterlig tråd