• hej champs


    jeg har fået en stor sum penge, som jeg gerne vil bruge på et nyt fjersyn. Jeg har kigget lidt rundt på nettet, men har problemer med at finde ud af hvad der er godt, da jeg syntes at alle siger kun godt om det de sælger.


    Jeg ved ikke om det skal være 3D ( kun hvis der er et fjersyn der er godt nok til 3D), men vil gerne have at det er egnet til årskiftet.


    Rådighedsbeløb : 10000


    påforhånd tak og godt nytår


    p.s: ved ikke hvor jeg skulle lægge denne tråd

  • Vil gerne smide en anbefaling på panasonic vt30y serien.
    Men det bedste var at du tog ud i en forretning og så skærmene med dine egne øjne evt.
    hvor det er muligt at sammenligne skærmene ved siden af hinanden.

  • Hvad er dine prioteringer? og hvad skal det bruges til?


    Hvis du udelukkende kikker på billedekvalitet, så ville jeg ligesom snow anbefaler, tage et Panasonic VT30 (eller den lidt billigere GT30). Det levere et fantastisk billede.


    Men hvis din priotering er på at det skal være tyndt (og måske ikke bruge helt så meget strøm), så kan Samsungs D8005 LED være en god serie at kikke på.


    Hvad skal du bruge af størrelser. For du får altså ingen af de overstående modeller på over 50" til den pris du kikker på. Hvis du ønsker over 50" så skal du nok hoppe en model ned.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • TVene er jo så dårligt instillede nede i butikkerne, at man jo ikke rigtig kan stole på dem. Så skal de vel alle kalibreres, og så kan man sammenligne dem. Jeg har lige fået Sony EX720. Jeg er lidt i tvivl om det. Tror det er bedste hvis du undgår den

  • TVene er jo så dårligt instillede nede i butikkerne, at man jo ikke rigtig kan stole på dem. Så skal de vel alle kalibreres, og så kan man sammenligne dem. Jeg har lige fået Sony EX720. Jeg er lidt i tvivl om det. Tror det er bedste hvis du undgår den


    http://www.flatpanels.dk/test.…on=showfull&id=1303380348

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650