Hvilken mobil?

  • Hej Tweakere


    Jeg røg desværre ind i det problem igår at skærmen på min HTC Tattoo valgte at gøre alt andet end at samarbejde.
    Derfor søger jeg jeres hjælp til at finde en ny mobil.
    Når i kommer med nogle forslag vil jeg gerne høre hvorfor det lige netop skal være den frem for en anden, eller om jeg for den sags skyld skal vente lidt og håbe at der snart kommer nogle nyere.


    Vil dog gerne have i følger nogle få krav.


    Det skal være en smartphone.
    Skærmen skal være et sted mellem 3,5 og 4 tommer


    Glæder mig til at høre jeres forslag

    ASUS P6T Deluxe V2
    Intel Core i7 920 2,67 GHz
    6 GB DDR3 Kingston HyperX
    ASUS ATI EAH6870 1024MB DDR5
    1 TB Seagate Baracuda
    Corsair HX750W

  • Hvad er budgettet?
    Og skal den være ny?
    Du kan være heldig at finde en billigt velholdt iPhone 4 til en ganske ok pris hvis det er.
    Det er stadig en super lækker smartphone, og med iOS 5 er den kun blevet endnu bedre.

  • Hej
    Jeg har selv investeret i en Samsung Galaxy S II og kan kun anbefale den.
    den er utrolig brugervenlig og meget nem at finde rundt i.....
    Men ellers ta´til en forhandler og prøv dig frem, der er jo en grund til at der er så mange mobiler.... :T
    Mvh
    Steen

  • Hvad er budgettet?

    Har umildbart ikke noget budget på nuværende tidspunkt, ønsker bare en ordentlig, god telefon :)


    skal den være ny?

    Og ja, det er en helt ny telefon jeg er på udkig efter (ikke brugt)


    Samsung Galaxy S II

    Den lever desværre ikke op til mine krav på en skærmstørelse mellem 3,5 og 4 tommer, har selv haft kigget på den, men føler hurtigt at en telefon kan blive for stor :)

    ASUS P6T Deluxe V2
    Intel Core i7 920 2,67 GHz
    6 GB DDR3 Kingston HyperX
    ASUS ATI EAH6870 1024MB DDR5
    1 TB Seagate Baracuda
    Corsair HX750W


  • Vi har lige fået en bunke af Desire S inde på arbejde og den virker som en ganske udemærket telefon
    http://www.htc.com/dk/smartphones/htc-desire-s/


    Den lyder også til at skulle passe til dine krav også fra ny af kan man få den for ca. 2400 kr. så den smadre heller ikke ens budget :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Du ville ellers hurtigt blive glad for en lidt større skærm. Det er lækkert at arbejde med. :)


    Men ellers ville jeg også sige en HTC Desire S


    Grunden til at jeg ikke ønsker en større skærm, det er for at jeg ikke synes at den skal virke som en "klods" og at jeg rent faktisk kan nå "tasterne" på hele skærmen, uden at jeg skal holde på den så jeg næsten taber den.
    har mange gange overvejet at købe en Desire S, men synes det vil virke lidt underligt fordi min søster også har den.
    der skulle vel ikke være en blandt os der skal kunne sige noget om, om HTC er igang med at lave en ny mobil inden for mine krav?
    For synes nemlig det har været et godt mobil mærke :)

    ASUS P6T Deluxe V2
    Intel Core i7 920 2,67 GHz
    6 GB DDR3 Kingston HyperX
    ASUS ATI EAH6870 1024MB DDR5
    1 TB Seagate Baracuda
    Corsair HX750W


  • Grunden til at jeg ikke ønsker en større skærm, det er for at jeg ikke synes at den skal virke som en "klods" og at jeg rent faktisk kan nå "tasterne" på hele skærmen, uden at jeg skal holde på den så jeg næsten taber den.
    har mange gange overvejet at købe en Desire S, men synes det vil virke lidt underligt fordi min søster også har den.
    der skulle vel ikke være en blandt os der skal kunne sige noget om, om HTC er igang med at lave en ny mobil inden for mine krav?
    For synes nemlig det har været et godt mobil mærke :)



    Jo, mon ikke der er en efterfølger til Desire S på vej.... vi snakker nok dog 2-3 måneder endnu... ;)

  • har mange gange overvejet at købe en Desire S, men synes det vil virke lidt underligt fordi min søster også har den.

  • Jeg vil gerne takke jer alle for den input i er kommet med.
    Jeg tror jeg venter lidt endnu og ser hvad der kommer af nye mobiler på markedet, så må jeg leve lidt med den gamle nokia jeg kunne finde blandt vores gamle, brugte mobiler.
    Så må vi håbe at der kommer noget der er værd at købe :)

    ASUS P6T Deluxe V2
    Intel Core i7 920 2,67 GHz
    6 GB DDR3 Kingston HyperX
    ASUS ATI EAH6870 1024MB DDR5
    1 TB Seagate Baracuda
    Corsair HX750W