Dejligt simpelt forum

• Hejsa,

Jeg har personligt aldrig haft noget imod phpBB forum, og jeg benytter det da osse selv på min egen side. MEN det kan osse gå galt, og det synes jeg det er gået her. Nogle har en signatur, der er tre gange så lang som deres normale indlægs størrelse, andre har et avatar der fylder halvdelen af skærmen, og sidst er der bred tendens til overforbrug af de stakkels smilies, der hopper og danser hen over skærmen.

Jeg er her tidligere på dagen blevet henvist til en ny side, hvor jeg straks blev meget betaget af deres forum. Det er simpelhen så dejligt simpelt og overskueligt at man helt får lyst til at sætte sig ind i at kode, bare for at kunne lave noget der minder om.

Skriv jeres mening om forumet, hvad I synes er godt og dårligt iforhold til tweaks, for det er jo faktisk to helt forkellige måder at gribe forum delen an på. Jeg er ihvertfald blevet så positivt overrasket, at jeg synes jeg ville reklamere lidt for siden. Anyways, skriv jeres mening

Siden ligger HER

• HVORFOR skulle vi......???? - Hvis ikke vi brød os om Tweak's måde at gøre det på - så var vi her jo nok ikke....... :] :] - Hmmmmm lugter lidt af reklame.. :boxed:

• Jeg kan ikke lide den type for forum som du henviser til, derfor jeg bruger tweak.dk som er de eneste der bruger i min forstand et rigtigt forum, og ikke en udvidet gæstebog. ;)

• Jeg synes også det ser for kedeligt ud - jeg kommer helt i god stemning af at bladre i tweaks forum :)) (Undskyld brugen af smileys) :P :P :P

Anyway - jeg synes din forside er enormt fed! Rigtig gode farvenuancer!

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• syndes tweak.dk er et fedt forum, mange andre fora er for kedelige efter min mening :] ..og hvis man ik gider se på andres avatars eller sigs kan man slå det fra mener jeg..i "Show other members' signatures? yes/no" i "edit options" ;) ..og det med smiles, argh come on..pivpiv :boxed: :)) ;) :D

Oprindeligt indlæg af WizzarD
    HVORFOR skulle vi......???? - Hvis ikke vi brød os om Tweak's måde at gøre det på - så var vi her jo nok ikke....... :] :] - Hmmmmm lugter lidt af reklame.. :boxed:

... Ja ad... :T

Hvis jeg skal være helt ærlig, så lufter det forum for meget af HOL... *G* :dots:

Næ du... TWEAK.DK FORUMET ved man hvad er... ;)

Oprindeligt indlæg af Voltmod
    det er sikkert peterakastorm der lige har lavet en ny bruger her inde og reklameret for sig selv :T :)) hehe

Tror jeg også.... :]

• Jah, den petrastorn ser lidt kedelig ud imo. Kan rigtig godt li tweaks forum, har været på nogle andre forummer som var begyndt at blive lidt kedelige i længen.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Hmmmmm lugter lidt af reklame..
    ---
    det er sikkert peterakastorm der lige har lavet en ny bruger her inde og reklameret for sig selv
    ---
    hvor mange gange er der blevet reklameret for det forum herinde nu?

Den opmærsomme forumbruger ville hurtigt opdage at jeg henviser til min egen side i min signatur. Men undskyld alligevel, skal nok lade vær med at poste nye danske hw sider fremover.

derfor jeg bruger tweak.dk som er de eneste der bruger i min forstand et rigtigt forum, og ikke en udvidet gæstebog
    ---
    Der er jo nok en grund til at vi gider bruge flere timer herinde på tweak ?
    ---
    HVORFOR skulle vi......???? - Hvis ikke vi brød os om Tweak's måde at gøre det på - så var vi her jo nok ikke.......

Tænk, jeg som gik og troede det var indholdet og community'et i forumet der tiltrak folk, og ikke forumets udseende, silly me. Og det skader heller ikke at kigge på andre sider på det store hele internet.

• Folkene skaber indholdet og er derfor den enkelte vigtigste faktor IMO .... Uden de kompetente folk, så er man på "HOL-stadiet"... :]

Designet er dog også vigtigt i den grad at det skal give noget frihed og noget plads.... Det skal være sin egen lille verden og ikke indbygget i forsiden ligesom bl.a. det forum er...

Der skal også være muligheder for at sætte sit eget præg over det med farver, smileys osv.... Hvis det kun er sort tekst på hvid baggrund, så bliver det for kedeligt...

Det er så bare mig mening om denne sag... ;)

• enig.. :boxed:

• REKLAME REKLAME REKLAME *host* *host*

For øvrigt bruger vi ikke phpBB forumet på Tweak.dk.

Og det kan da godt ske at du ikke kan lide avatars, signaturer og smilies, men brugerne her på siden har selv valgt at det skal være sådan.

• LOL det havde jeg ikke forventet. Beskyldninger om at være peter fra et par ignorante brugere, kan jeg forstå, men ligefrem af admin!

Haha, jeg var ligeved at falde ned af stolen. Når hol.dk fremover svinet til vil jeg tænke tilbage på denne tråd.

Men undskyld kritikken, det kan I tydeligvis ikke tåle.

• Kritik?

Tror ikke du har læst mit svar rigtigt.

Citat: "Og det kan da godt ske at du ikke kan lide avatars, signaturer og smilies, men brugerne her på siden har selv valgt at det skal være sådan."

Men det er flertallet der bestemmer, sådan er det. Hvis brugerne ikke ønskede avatras, signaturere mv. var de der ikke. Men det har de ønsket at der skal være mulighed for, så det er der.

• Synes det er anden gang en uviden bruger indenfor kort tid kommer ind og dømmer dette forum, fordi personen ikke selv har kigget sine muligheder igennem :]

Ta nu f.eks. det her:

Oprindeligt indlæg af nist
    MEN det kan osse gå galt, og det synes jeg det er gået her. Nogle har en signatur, der er tre gange så lang som deres normale indlægs størrelse, andre har et avatar der fylder halvdelen af skærmen, og sidst er der bred tendens til overforbrug af de stakkels smilies, der hopper og danser hen over skærmen.

Hvis du nu havde sat dig ind i opbygningen af dette geniale forum ville du finde ud af at man kan undlade at se folks avatars og signatures....

Bevis:
    http://www.try-this.dk/TweakOptions.jpg

• Nu stod der jo ikke 'du' men 'peter' da du først postede det svar.

Griner stadigvæk.

Men ja, jeg må nok pakke mig. Jeg havde fuldstændigt overset muligheden for selv at bestemme om man kan se avatars og signaturer. Føler mig lidt pinlig berørt nu.

Derfor kunne jeg stadigvæk godt tænkte mig flere gode begrundelser om hvorfor det ene er at foretrække fremfor det andet (ligesom GrillRottens andet svar) Det er stadigt muligt at redde denne tråd, så vi kan få en saglig og fornuftigt begrundende debat ud af det.

• Det kan du da godt få. ;)
    Tilslutter mig Grills udsagn om, at det er members her, der er med til at gøre Tweak's forum til det forum det er.
    Jeg kan godt lide 99,9 % af Tweaks brugere, også selv om vi ikke altid er lige enige. Det har overrasket mig flere gange, at moddys og admins er lydhøre over for forslag til forbedringer og ændringer af Tweak. Avatars, signaturer og mulighed for at poste billeder i en tråd er, efter min mening, med til at gøre Tweak mere levende og meget sjovere end f.eks. Hol, som jeg finder ret så kedelig i forhold til. En stor del af Tweak's brugere, "kender" jeg efterhånden og anser dem som venner.
    Ovenstående tror jeg du skal lede meget længe efter, for at overgå. ;)