Sikkert sikkert......
Men jeg kan ærlig talt ikke se hvad der er at debatere om...
os medlemmer her på tweak er blevet medlem og holder til her på tweak hovedsageligt fordi vi godt kan lide helheden i det...den side du linker til, er en helt anden slags side IMO, og den er desuden LANGT fra lige så overskuelig som tweak.dk
det med smilies og avatars, som Martin siger, det er flertallet der har valgt at det skulle være sådan. "Kunden har altid ret" du ved, og er man medlem af en side, er man jo i en eller anden forstand også en slags kunde, derfor bliver siden lavet herefter.
Du vil nok ikke kunne få nogen som helst saglig debat ud af denne tråd, slet ikke når du begynder at fortælle folk at deres indlæg er til grin
Tweak har desuden en slags "sjæl" som jeg ikke tror de andre har, et slags sammenhold, om man vil...
Kan du ikke lide tweak, så lad vær med at bruge tid her, og kan du lide den, så kan du blive her. Hvis du har forslag til ændinger og lign., kan du sende en mail til Martin om at du ønsker ændringer og/eller du kan spørge i en tråd, om der er stemning for det, hvis det evt. er en stor ændring til har i tankerne...
Mere tror jeg ikke jeg har at sige i den sag, du skal ihf. ikke regne med at vi gider at sidde og kritisere vores eget forum, det er lidt blåøjet at tro synes du ikke?