Dejligt simpelt forum

• Sikkert sikkert......

Men jeg kan ærlig talt ikke se hvad der er at debatere om... :rolleyes:

os medlemmer her på tweak er blevet medlem og holder til her på tweak hovedsageligt fordi vi godt kan lide helheden i det...den side du linker til, er en helt anden slags side IMO, og den er desuden LANGT fra lige så overskuelig som tweak.dk

det med smilies og avatars, som Martin siger, det er flertallet der har valgt at det skulle være sådan. "Kunden har altid ret" du ved, og er man medlem af en side, er man jo i en eller anden forstand også en slags kunde, derfor bliver siden lavet herefter.

Du vil nok ikke kunne få nogen som helst saglig debat ud af denne tråd, slet ikke når du begynder at fortælle folk at deres indlæg er til grin :rolleyes:

Tweak har desuden en slags "sjæl" som jeg ikke tror de andre har, et slags sammenhold, om man vil...

Kan du ikke lide tweak, så lad vær med at bruge tid her, og kan du lide den, så kan du blive her. Hvis du har forslag til ændinger og lign., kan du sende en mail til Martin om at du ønsker ændringer og/eller du kan spørge i en tråd, om der er stemning for det, hvis det evt. er en stor ændring til har i tankerne...

Mere tror jeg ikke jeg har at sige i den sag, du skal ihf. ikke regne med at vi gider at sidde og kritisere vores eget forum, det er lidt blåøjet at tro synes du ikke? ;)

• Hey Tweak!

Det er mig der står for peterakastorm.dk, og jeg vil lige først sige, at jeg ikke har noget kendskab til denne tråds oprettelse - ved ikke hvordan jeg skal bevise min "udskyld", men i må vel bare tage det for gode varer :)

- Og no hard feelings for you either, nist!

Men det er klart, i i foretrækker Tweak.dk's forum, når i tilbringer jeres tid her, og jeg vil heller ikke komme og smide noget i hovedet på jer, bare afkræfte de "?rygter?", der siger, at nist er mig... hehe... det er ikke tilfældet.

Men når nu vi er ved emnet, kan i så ikke fortælle, hvad der gør forummet uoverskueligt? For så vil jeg da lige se på det... Og dette er IKKE reklame, bare ren og skær nysgerrighed om hvad "folket" vil have.

• Fair nok :)

Helt iorden du, og jeg ved ikke om dit eget forum er specielt uoverskueligt, det har jo ikke lige så meget indhold som på tweak (endnu) ;) - og jeg har heller ik så stor forstand på hjemmesider, men den skriftstr. er måske lidt lille...jeg ved ikke om det kan gøre forskellen for mit vedkommende...

• Du skulle vel nærmere spørge brugerne i dit forum om hvad de vil have?!? ;)

Fair nok :)

Helt iorden du, og jeg ved ikke om dit eget forum er specielt uoverskueligt, det har jo ikke lige så meget indhold som på tweak (endnu) ;) - og jeg har heller ik så stor forstand på hjemmesider, men den skriftstr. er måske lidt lille...jeg ved ikke om det kan gøre forskellen for mit vedkommende...

Nej, vi er jo ikke så mange brugere endnu... og det ser måske lidt uoverskueligt ud, i forumoversigten, men når der kommer nogle flere tråde, tror jeg det kommer til at se lidt bedre ud. Det er nemlig meningen, at der skal være 5 tråde, pr. forum i forumoversigten, og det er der ikke en gang endnu :) ... Men skriten, er vist rimelig almindeligt... men i don't know...

Du skulle vel nærmere spørge brugerne i dit forum om hvad de vil have?!? ;)

Du har ret ;) Men det er da rart at få nogle kommentarer fra andre sider også :) Der måske kan være mere kritiske. Men tro endelig ikke, at jeg vil tage dine brugere - de kommer jo nok heller ikke alligevel ;) - for min side, er faktisk bare et fritidsprojekt, som jeg gerne vil ha' til at se så godt ud så muligt...

• Grunden til jeg er på tweak, hmmm....

I starten var det faktisk lidt af en tilfældighed, jeg oprettede mig som bruger en dag hvor jeg så en interessant tråd har på siden. Siden hen har jeg forsøgt mig på andre sider, overclocking.dk , hardbyte (<-- hvilke jeg også var skribent ved, men den side har jeg mistet alt respekt for..), og sidest men også den side jeg har brugt anden længst tid på kommer oc-central.dk.

overclocking.dk er for langsom til at loade og foraet er kedeligt bygget op, desuden heller ikke samme hyggelig miljø som her på tweak...

Hardbyte var en side der startede op her i efteråret hvor jeg så ville prøve at være med fra start af og se hva det kunne blive til, startede som skribent og blev senere udnævnt til redaktør. Og selv om det virkede som admin der var glad for mine nyheder og min aktivitet på siden stod jeg stadig ikke på listen over skribenter/redaktører, underligt??? - desuden fik man heller aldrig noget at vide om hvad der foregik på siden og hvorfor den ligepludeslig var nede, det måtte jeg selv spørge mig til - gider ikke at tingene kører på den måde så har bare droppet dem :rolleyes:

Oc-central.dk er egentlig en side med ok-flinke-folk, og der er også hyggeligt......, når der er nogle online, lidt en skam der ikke er flere bruger derovre, men konkurrencen om brugere er hård....

Som det jo så kan tydes er de ting jeg går efter i et forum: aktivitet i form af mange brugere. Et godt, fornuftigt, hyggeligt og venligt miljø, og sidest men ikke mindst INDFLYDELSE. Alle disse krav bliver opfyldt her på tweak, og INGEN andre sider lever op til dette....

:rules: :rules: :rules: :rules:

Oprindeligt indlæg af Try-this
    Oc-central.dk er egentlig en side med ok-flinke-folk, og der er også hyggeligt......, når der er nogle online, lidt en skam der ikke er flere bruger derovre, men konkurrencen om brugere er hård..

øvøv er vi kun ok flinke :boxed: :T

jeg er på tweak fordi der er folk... også er de fleste jo også flinke :clap:

Oprindeligt indlæg af b_ball

øvøv er vi kun ok flinke :boxed: :T

jeg er på tweak fordi der er folk... også er de fleste jo også flinke :clap:

LOL :))

Ikke ment på den måde ;)

Har ikke engang skrevet noget om de var flike på hardbyte eller oc.dk (ikke fordi de er onde på oc.dk :)) ), så det putter jer på en anden plads efter tweak :cheers: