CMStorm Sirus 5.1 headset

  • Cooler Master er velkendt for deres sortiment af CPU kølere, kabinetter og strømforsyninger. Firmaet er fra Taiwan og har eksisteret siden 1992, men det er først i 2008 at de startede et datterselskabet CMStorm, som har fokus på gaming udstyr. CMStorm samarbejder tæt med eSports atleter og gaming samfundet for at skabe de bedste produkter netop til spil enthusiaster.


    Læs testen her: http://www.tweak.dk/review/CMS…irus_5.1_headset/1302/1/1



    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2011/review/1302/tweak_dk_CMStorm_Sirus_1.jpg]

  • synes 80% er meget at give et headset med ringe bass og næsten 1000 kr......findes den med andre farver (grøn og blå fx, som mange bruger) eller kunne skifte led, var det nogenlunde, men der er da bedre headsets til prisen derude....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg har det og det køre helt fint har ingen problemer med bas eller andet det har bare noget med at opsætte det korrekt i sin pc jeg måtte skrue ned for bassen pga at i fullpower gjorde det ondt i ørerne så den er skam ikke for lav så jeg vil skam varmt anbefale den tester tit 5.1 headsets tit op til 5 om ugen og jeg har kun en ting at sige og det er at denne model er den bedste jeg har testet sad i går i bf3 og lejede med den og lyden er extrem:-)
    Dog er det kun den høje pris der er et minus men på den anden side jeg vil heller gi mere for kvalitet.

  • Jeg må også sige det er et super headset, jeg har haft det i 3 dage nu. Desværre var der en løs forbindelse i det jeg fik fra Komplett.dk, så nu venter jeg på et nyt. Hvis det har nogen interesse var det bassen i venstreside der stoppede med at virke.


    Men thumps up for kvaliteten af lyden :)

    - AMD Phenom II x4 965BE, clocked 4 GHz
    - Noctua NH-D14
    - Asus Crosshair IV Formula
    - 2x HD Radeon 6870 Oc'ed
    - 500 GB Windows HDD
    - 2 TB Opbevarings HDD
    - CM GX 650W
    - 8 GB 1333 MHz ram
    - CM Cosmos II