Deaktiver f knapper på HP?

  • Hej igen :)


    Undskylder med det samme mine dumme spørgsmål som jeg stillet herinde, men har et til :O


    Jeg vil gerne have deaktiveret mine f knapper så jeg slipper for de der trælse genveje som HP har lagt ind, og har ikke kunne få hjælp af de guides man finder på google så tænkte på om der er en der kan hjælpe mig?


    På forhånd tak :)

  • Ofte er den slags funktionalitet implementeret ved hjælp af et program, så prøv at se om der ikke er et program der hedder noget med hotkey i navnet, hvis du fjerner det, vil de sandsynligvis blive slået fra.


    Men... det er muligt at eventuelle andre ekstra knapper så heller ikke virker, så hvis du kan finde et sådant program, kan du prøve at se om det har nogle indstillinger du kan ændre.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Kig i BIOS'en. De plejer at gemme FN opsætningen der hvis der er nogen.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |