S: XFX 5870 1GB

  • Dav!


    Sælger mit XFX Radeon 5870 1 GB da jeg ikke spiller mere. Det er ca. 6 mdr. gammelt (Skal lige have gravet kvitteringen frem) Har også original emballage. Det står til 2600 kr på edbpriser.


    Selv om det er generation ældre end de nuværende HD6xxx grafikkort, er det stadig med i toppen. Det ved i nok godt selv.. :)


    Starter bud ved 1100 kr. Køber betaler porto! Det kan også afhentes i Odense.


    Er frisk på en hurtig handel til 1200 kr!

  • Ok, er heller ikke helt up to date lige for tiden! Det billigste jeg ku finde det til var bare 2600, Men på hvilken baggrund vurderer du den til det du siger? Har du et link til et sted hvor man kan se at ydelsen ligger i det "prisleje" eller et sted hvor man kan købe det billigere end 2600? Tjekkede bare edbpriser.. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    Ok, er heller ikke helt up to date lige for tiden! Det billigste jeg ku finde det til var bare 2600, Men på hvilken baggrund vurderer du den til det du siger? Har du et link til et sted hvor man kan se at ydelsen ligger i det "prisleje" eller et sted hvor man kan købe det billigere end 2600? Tjekkede bare edbpriser.. :)


    Jeg vil mene du kan sammenligne et HD 5870 kort med et GTX 560. Sidstnævnte kan købes for UNDER 1600,- (LINK)


    Jeg har selv et HD 5870, men har lidt droppet at sælge det, da salgsprisen er for lav. Har set dem ryge for 8-900,-



    Jan