Blizzard vælger PayPal til betaling i Diablo 3!

  • Blizzard har offentliggjort, at de har valgt PayPal til payment-service i Diablo III:


    We're pleased to announce that in most regions, PayPal will be our payment-service partner for the Diablo III auction house, allowing players who trade with real-world currency the ability to cash out the spoils of their battle-torn adventures via a PayPal account.


    Så hvis du skal spille Diablo III må du nok se at få dig en PayPal account, hvis du ikke allerede har sådan en...



    Du kan se den officielle Blogpost om dette her.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Og hvis du så lige læser igen så har de valgt paypal til købe/salg af ingame ting på AH for dem der vil sælge for penge ;)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Og for at være helt præcis så har Blizzard valgt PayPal som 3 parts leverandør til RMAH - dvs. dem der i sidste ende udbetaler din fortjeneste på din konto - gad vide hvor meget der forsvinder undervejs? :D


    Blizzard tager et flat fee pr. transaktion og PayPal kommer også til at tage et fee pr. transaktion.

    Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

  • Det lyder jo meget fornuftigt - det giver ihvertfald flere folk muligheden for at sende/modtage penge i forhold til hvis at de valgte en anden metode.


    Personligt ville jeg dog ønske at Paypal havde en nemmere måde at tilkoble bankonti på - har selv måttet prøve en 4-5 gange før at min virkede, hvilket koster 20kr per gang.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jK^
    Og hvis du så lige læser igen så har de valgt paypal til købe/salg af ingame ting på AH for dem der vil sælge for penge ;)


    Jeg har prøvet at læse det igen, men forstår ikke hvad du mener, at jeg skulle ha' misset, det er sikkert bare mig der er fatsvag, men måske du lige kunne skære det ud i pap for mig?

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner


    Jeg har prøvet at læse det igen, men forstår ikke hvad du mener, at jeg skulle ha' misset, det er sikkert bare mig der er fatsvag, men måske du lige kunne skære det ud i pap for mig?


    Er man i dårligt humør eller hvad sker der for dine skarpe kommentar? ;)


    Nej man behøver ikke en paypal account for at spille diablo III, man behøver en paypal account hvis man vil anvende, det ene af de 2 actions huse hvor man kan købe og sælge ting for rigtige penge...


    Der vil være 2 actions huse et til ingame penge og et til virkelige penge, for at omgå så mange farmers som der er i fx world of warcraft og dette er et af deres tiltag netop for at undgå dette.

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Så vidt jeg har forstået - og indrømmer meget gerne at jeg kan tage fejl her :) - så skal man kun bruge paypal hvis man ønsker at få sine penge udbetalt fra RMAH.
    Det kan nemlig også godt lade sig gøre at bruge RMAH og lade de penge har tjener blive på sin battlenet account - dem kan man så bruge på at købe ting på RMAH, andre blizzard titler eller WoW subscription tid.

    Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM


  • Nej, jeg er ikke i dårligt humør, men når jeg ikke forstår hvad du mener eller hentyder til, er jeg jo nødt til at spørge dig om du vil/kan uddybe det, hvad skulle jeg ellers gøre i situationen?


    Men nu begynder det da at dæmre lidt...som jeg forstår det, mener du at jeg med sætningen Så hvis du skal spille Diablo III må du nok se at få dig en PayPal account, hvis du ikke allerede har sådan en... skulle have ment, at man var tvunget til at have en PayPal account? Det er ikke hvad jeg mente med hvad jeg skrev og det kan man da også hurtigt se, når man klikker sig ind på linket... Fidusen er, at dette er postet i et Diablo-dedikeret forum, så det må givetvis være de mere hardcore Diablo fans som læser posts her, hvilket er den type som kunne finde på at handle med stuff fra Diablo, og dermed er den selvsamme type som derfor burde overveje at få sig en PayPal account. Så du har åbenbart lagt noget andet i det jeg har skrevet, end jeg har ment med det.
    Du tror så også at jeg er i dårligt humør baseret på min anden post, men jeg kan ikke se hvad der får dig til at tro det, andet end udtrykket 'fatsvag' som jeg bruger om mig selv og ikke om dig? Men hvis du nu ser på mine posts her på Tweak generelt, synes jeg da nok, at jeg har været meget venlig og høflig over for alle, måske med en enkelt undtagelse for et par uger siden(?), hvor jeg ligesom måtte sige fra over for nogle, så det virker mere til, at det er dig som har en tendens til at overfortolke, hvad jeg skriver og det kan jeg ikke rigtig se hvad jeg skulle gøre ved?


    But lets move on.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)