Merlins webshop

  • Jeg var så heldig at jeg nåede at fik bestilt et ASUS ENGTX580 DCII 2DIS 1536MD5 hos merlin
    til 2900 kr inden prisen igen kom op på de ca 3400 kr i mandags, og der var leveringstiden på 2-3 dage.
    Så havde de lige pludselig dem først på lager d.26 august, og som sent som igår stod den til d.30 august
    før de havde dem på lager. Nu idag da jeg går ind og kigger, står den til at være på lager ?


    Ringede for at hører dem af om de så kunne sende, men han sagde at det er et andet varenummer som er på lager,
    altså den dyre pris, og kan derfor ikke sende min vare som er et andet varenummer men samme produkt bare købt billigere.
    De ville først sende når det varenummer kom hjem, selvom de faktisk har det samme produkt på lager.


    Super service fra Merlins webshop :boxed:

    Intel Core i5 6600K - MSI Z170A M7 - 16Gb Corsair 2400Mhz - MSI GTX 980Ti OC
    Fractal Design Define S - Seasonic X-850 - Samsung EVO 120Gb + 500Gb
    Fractal Design Kelvin + Noctua - Asus PG279Q - Logitech G510 / G500
    Asus Xonar U7 - Sennheiser PC360 - NAD L53 + Dali 202

  • Sådan er det vel, proshop har også flere varenumre på samme produkt, tilsyneladende noget med forskellige grossister.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Ja selvfølgelig, tror jeg også.


    han tilbød også at lave en ny ordre så det kunne blive sendt idag eller i morgen, men bare til den anden pris på ca 3400 kr. Der synes jeg godt der kunne have været en bedre service, når der først står 1-2 dages leverings tid når man købte deres produkt i starten.

    Intel Core i5 6600K - MSI Z170A M7 - 16Gb Corsair 2400Mhz - MSI GTX 980Ti OC
    Fractal Design Define S - Seasonic X-850 - Samsung EVO 120Gb + 500Gb
    Fractal Design Kelvin + Noctua - Asus PG279Q - Logitech G510 / G500
    Asus Xonar U7 - Sennheiser PC360 - NAD L53 + Dali 202

  • Nu skal jeg lige være med..


    Det produkt som du har bestilt stod til 2900kr.. det har varenummer xxx-xxx-xx1. Du bestiller det så, men det kommer først på lager senere. Det samme produkt (varenummer xxx-xxx-xx1) er så kommet på lager nu, men de vil ikke sende pga. deres grossist?


    Er der tale om forskellige varenumre, eller er det det samme?


    For hvis det er samme varenummer, så kan du være ligeglad, så skal de nemlig sende varen. Men er det forskellige varenumre i butikken, så er det jo bare ærgerligt..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650


  • Du bliver selv irriteret, når man ikke læser dine indlæg ordentligt, så kan ikke lade være med at quote OP ;) no pun intended


    Quote

    Ringede for at hører dem af om de så kunne sende, men han sagde at det er et andet varenummer som er på lager,
    altså den dyre pris, og kan derfor ikke sende min vare som er et andet varenummer men samme produkt bare købt billigere.
    De ville først sende når det varenummer kom hjem, selvom de faktisk har det samme produkt på lager.

  • Det forstod jeg godt..


    men så forstod du ikke hvad jeg mente da jeg skrev, at jeg "lige skulle være med"..


    Jeg er lidt ligeglad med hvad han siger til Tjansen . Inde på webshoppen, er det der det samme varenummer på den vare, som Tjansen har bestilt, som nu er på lager - dog til en dyrere pris?..


    De kan jo godt bruge et andet varenummer system ude på lageret. (som Tjansen som kunde kan være ligeglad med).

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

    Rettet en gang, sidst af gaming-king ().

  • jeg blev lige lidt forvirret selv her :crazyeyes:


    men nej han sagde de havde forskellige varenummere, selvom det er samme produkt, men nok fra forskellige grossister som tidligere nævnt.


    bare mærkeligt når jeg bestilte var det det eneste asus gtx 580 kort de havde i deres sortiment, og som stod til 1-2 dages leveringstid, men så dagen efter blev ændret til "forventet på lager d.26 august"


    kan godt se de ikk kan bytte om på varenummerene, for så kommer systemet ikk til at passe, men man bliver bare lidt :rolleyes:, når man skal vente over en uge på varen, når de egentlig lover 1-2 dages leveringstid, og så samtidig faktisk kan sende selv samme produkt med det samme bare til godt 600 kr mere. øv

    Intel Core i5 6600K - MSI Z170A M7 - 16Gb Corsair 2400Mhz - MSI GTX 980Ti OC
    Fractal Design Define S - Seasonic X-850 - Samsung EVO 120Gb + 500Gb
    Fractal Design Kelvin + Noctua - Asus PG279Q - Logitech G510 / G500
    Asus Xonar U7 - Sennheiser PC360 - NAD L53 + Dali 202

  • det lyder lidt forvirrende det du er kommet ud for må man sige...


    jeg tror bare jeg havde afbestil og købt et andet sted...


    men jeg mener bestem ikk de har ret til det de har gjort, du har købt et produkt til xxxx,- og det skal du jo have uanset hvad de siger, de kan ikk bare hæve prisen sådan lige, du har jo betalt det, at de for det fra et andet firma kan du være fuldstændig ligeglad med, det ikk dit problem men deres, du har købt det til xxxx,- og skal da ikk betale mere fordi de er nogle fjolser...du siger jo selv de ikk har ændret varenr også er det jo sådan set det samme produkt som du har krav på til den pris du har givet...du har vel en kvit eller en faktura på det du har betalt, så må de bare hoste op med kortet...


    jeg har prøvet noget alá det du beskriver det som og jeg fik da noget ud af at klage til ledelsen over dårlig og vildledende service som dette jo er...

  • Får skam kortet til de 2900 kr, men først når de får de kort hjem med det varenummer, som det havde da jeg bestilte det.


    de kort de har fået hjem idag er åbenbart med et andet varenummer, hvorfor de så ikk bare går ind og erstatter dem i restordre forstår jeg ikke.


    men nu har jeg også lige fået et forkert kabinet ind af døren, så bliver vel nød til at vente lidt endnu med at få samlet det hele ;(

    Intel Core i5 6600K - MSI Z170A M7 - 16Gb Corsair 2400Mhz - MSI GTX 980Ti OC
    Fractal Design Define S - Seasonic X-850 - Samsung EVO 120Gb + 500Gb
    Fractal Design Kelvin + Noctua - Asus PG279Q - Logitech G510 / G500
    Asus Xonar U7 - Sennheiser PC360 - NAD L53 + Dali 202

  • Det varenummer du har bestilt.. Er det det samme som står til at være hjemme ind på webshoppen? (som er på lager)..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tjansen
    Får skam kortet til de 2900 kr, men først når de får de kort hjem med det varenummer, som det havde da jeg bestilte det.


    de kort de har fået hjem idag er åbenbart med et andet varenummer, hvorfor de så ikk bare går ind og erstatter dem i restordre forstår jeg ikke.


    men nu har jeg også lige fået et forkert kabinet ind af døren, så bliver vel nød til at vente lidt endnu med at få samlet det hele ;(


    Fordi at det er samme varenummer, så er det jo ikke helt lige meget med deres indkøbspris hvilket kan svinge fra grossist til grossist. Derfor bliver de ikke bare erstattet.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • jamen det kan han da være ligeglad med, man skal spille dum kunde som bare kan se det på lager til en anden pris end man har givet, og har de ikk ændret varenr er det jo samme produkt, så skal han sådan set have det til den pris han har givet...



    hvis det varenr du har betalt for er fuldstændig identisk med det der står på siden, som er lidt højere i pris, så skal du jo bare have det til den pris du har givet, ellers må de jo ændre varenr så det bliver en anden vare...


    der kan jo gå laaaaang tid før de for nosset sig sammen til at få dit kort hjem, så bare pres på...de gør det jo også i håb om at du smider de ekstra slanter så de tjener lidt mere...

  • De får med garanti aldrig det billige kort hjem.


    Der er andre der gør noget lignende. Så kommer de til at fremstå billigst på edbpriser.dk. Og mange ender så alligevel med at købe et produkt der koster mere men som kan leveres.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    De får med garanti aldrig det billige kort hjem.


    Der er andre der gør noget lignende. Så kommer de til at fremstå billigst på edbpriser.dk. Og mange ender så alligevel med at købe et produkt der koster mere men som kan leveres.


    Ja, det var lige præcis det som skete. Og som undskyldning sagde han ordren var ved en fejl annulleret, og derfor kunne han umuligt sælge mig et kort til de 2900 kr, flot!


    Havde så bestilt et andet sted, for gad ikke vente så lang tid, men skriver da helt sikkert et stort klagebrev til Merlin for dårlig service og generelt dårligt indtryk af deres måde at føre Markedsføring

    Intel Core i5 6600K - MSI Z170A M7 - 16Gb Corsair 2400Mhz - MSI GTX 980Ti OC
    Fractal Design Define S - Seasonic X-850 - Samsung EVO 120Gb + 500Gb
    Fractal Design Kelvin + Noctua - Asus PG279Q - Logitech G510 / G500
    Asus Xonar U7 - Sennheiser PC360 - NAD L53 + Dali 202

  • De er dælme smart - for det er jo meget billige point de hiver hjem ved at "have en vare hjemme" til meget billigere pris.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650