Nyt Gamer Headset

  • Hej alle sammen.


    Efter at jeg endnu engang har formået at ødelægge mit headset ved at skabe en løs forbindelse så kun den ene side af det virker leder jeg efter et nyt Headset.


    For det meste spiller jeg mange spil, men jeg elsker også at høre musik og se film på min computer, indtil videre betyder prisen ikke så meget for mig, da jeg i min hverdag sidder ved min computer meget.


    Det som betyder noget for mig er en Rigtig god lyd, en kvalitet der holder og at der er enten en indbyggede microfon eller en der er vedlagt (til at hænge i trøjen eller lign). Kan virkelig ikke overskue at skulle invistere i et nyt headset 2 gange om året fordi at ledningen ikke er beskyttet ordenligt.


    Håber på at i har nogle gode forslag til nogle headsets.



    Best regards.


    /Hieratic.

  • Jeg kan kun anbefale et Logitech G35. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=435893
    Det understøtter 7.1 surround, hvilket gør det ekstremt godt til at se film og spile spil der også understøtter det med. Kvaliteten af mikrofonen er meget god, og holder baggrundsstøj ude. Bassen kune godt tåle at blive lidt højere, men ellers er lydkvaliteten også noget af det bedste jeg har hørt. En af mine gode venner har sådan et, og jeg har mange gange spillet med det:)


    Der er også en lille feature der kommer med softwaren hvor du kan ændre din stemme, hvilket jo kan være ret sjovt. Softwaren tillader dig i øvrigt at skræddersy lyden helt selv så den kan tilpasses dig.


    Ellers er der en lidt nyere version , http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=603221#reviews som jo er 330 dyere, men er trådløst samt nogle små ændringer.


    EDIT: ved dog ikke helt hvor vidt du kan ændre din stemme her.

    i5 3570k@ 4.3GHz
    ASUS P8Z77-V
    2x MSI GTX 670 2GB @ 1010MHz
    Corsair Force 3 SSD Series 120 GB
    Western Digital Caviar Blue 750GB
    BallistiX Sport 8GB DDR3 @ 1600MHZ CL9
    Corsair HX 850

    3x Acer GD245HQ 120HZ LCD "nVIDIA Surround"
    Razer Blackwidow Ultimate
    Logitech G600
    Corsair Vengance 1500 Dolby 7.1

    Rettet 2 gange, sidst af theharbni5 ().

  • ups dobbel message

    i5 3570k@ 4.3GHz
    ASUS P8Z77-V
    2x MSI GTX 670 2GB @ 1010MHz
    Corsair Force 3 SSD Series 120 GB
    Western Digital Caviar Blue 750GB
    BallistiX Sport 8GB DDR3 @ 1600MHZ CL9
    Corsair HX 850

    3x Acer GD245HQ 120HZ LCD "nVIDIA Surround"
    Razer Blackwidow Ultimate
    Logitech G600
    Corsair Vengance 1500 Dolby 7.1

    Rettet en gang, sidst af theharbni5 ().

  • hvis jeg skulle offer 1000dkr på et headset så blev det da helt klar et sæt Sennheiser PC 350 G4ME: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=582491


    har hørt det skulle være et af de bedste på markeret og hvis du alligevel ska ha dem så køb da Asus Xonar Xense bundle hvor du får et asus lydkort og de headset med for 1563kr.


    ASUS Xonar Xense


    det er faktisk så billigt det ik kan betale sig at købe headset for sig selv når de koster 1000kr for sig selv og det gør lydkortet os hvis man skulle købe det brugt tror jeg ^^

  • Jeg har lige købt et Thermaltake shock one headset det er en braided ledning og headsettet er meget holdbart og stabil(jeg har kun haft det i 2 uger så jeg siger ud fra hvordan det føles og at der er en 2 års fuld garanti er ogs åhelt iorden ^^) det understøtter 5.1 virtuel surround sensation(tror det er alla det samme som sourround sound?) og koster kun en 600 hvis man køber over amazon lyden er genial og bassen trumpher alle headset jeg har prøvet herunder razer megalodon og g35. Det følger også en driver med som lader dig rette mange ting! og en lille carry pouch (den kan klappes lidt sammen men stadig meget stort headset).
    De har dog lavet en "større" udgave som hedder Thermaltake Spin det er så 7.1 og kender ikke lige prisen eller kvaliteten man kan ikke forestille mig det er dårligere kvalitet end mit og som sagt 2 års fuld garanti taler for sig selv :)
    Eller så kig på nogle sennheiser og hvis du virklig vil spendere penge kig på Bose eller astro(astro er også ps3 kompatible og passer i din telefon/nærmest alt) håber du får lidt inspiration.


    Papis'out

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Mange tak for jeres hurtige og gode svar kigger stadig lidt rundt.


    Det headset jeg har kigget på indtil videre er et: Razer Megalodon 7.1 ved ikke om nogen kan anbefale det eller om nogen ved noget om det?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JadleHF
    Kan nu godt anbefale SteelSeries 7H, det' et dejligt headset.


    lydmæssigt nej tak, det er skramle iforhold til mine Creative Aurvana Live! Headphones, har nogle venner som er vilde med dem, men jeg synes de er LORT, for at sige det lige ud, plus ska du ha noget godt så koster det jo.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    lydmæssigt nej tak, det er skramle iforhold til mine Creative Aurvana Live! Headphones, har nogle venner som er vilde med dem, men jeg synes de er LORT, for at sige det lige ud, plus ska du ha noget godt så koster det jo.


    Jeg har nu ikke haft problemer med lyden i mit SS 7H.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JadleHF


    Jeg har nu ikke haft problemer med lyden i mit SS 7H.


    snakker om lydkvaliteten, og der kan man alså godt høre forskel når du kommer fra et dedikate lydkort og headphones over på det StellSeries 7H.

  • Hej min kammererat havde/har haft i et par år nu og er meget glad for det så vidt jeg kan forstå. Men jeg syntes du skal kigge på det nye headset razer laver kommer nok her inden for nogle uger det er det første ægte 7.1 surround headset med 10 drivers! så hvis du virklig vil brænde penge af skal du nok kigge lidt på det ellers er megalodon altså et ganske udmærket headset. men! de er lidt billig plastic agtige og lyd kvaliteten kunne også være bedre desuden betaler du altså mange penge for det mærke!
    og "kun" 1 års garanti. Det er lidt spild af penge iforhold til mange andre headset. Men slet ikke et dårlig :)

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    snakker om lydkvaliteten, og der kan man alså godt høre forskel når du kommer fra et dedikate lydkort og headphones over på det StellSeries 7H.


    Jeg har nu ikke nævnt at han skulle købe 7H med USB lydkortet - Jeg kører selv ASUS Zonar Xense, og lyden er fantastisk.

  • jeg er også meget tilfreds med mit steelseries 5Hv2, jeg bruger den så også kun til gaming så jeg ved ikke hvordan den er til film og musik, jeg har en ven der lige har købt den logitech g35 og han siger at den er rimelig tung så den ville jeg nok ikke vælge når nu du kommer til at sidde så længe med den på.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af emilpapis93
    Hej min kammererat havde/har haft i et par år nu og er meget glad for det så vidt jeg kan forstå. Men jeg syntes du skal kigge på det nye headset razer laver kommer nok her inden for nogle uger det er det første ægte 7.1 surround headset med 10 drivers! så hvis du virklig vil brænde penge af skal du nok kigge lidt på det ellers er megalodon altså et ganske udmærket headset. men! de er lidt billig plastic agtige og lyd kvaliteten kunne også være bedre desuden betaler du altså mange penge for det mærke!
    og "kun" 1 års garanti. Det er lidt spild af penge iforhold til mange andre headset. Men slet ikke et dårlig :)


    Du mener denne


    http://www.razerzone.com/tiamat/en


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Det skal lige siges at G35 ikke har ægte 7.1 surround, men bruger emuleret surround fra Dolby, lavet af stereo højtalere - når det så er sagt, så er det et udmærket par bøffer. Har selv haft den i nogle år nu uden de store problemer (som en gratis RMA ikke kunne fikse)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Har smadret 2 sæt Razer Barracuda gennem tiden og ville prøve noget nyt, det blev et sæt Roccat Kave. De er faktisk slet ikke værst og er blevet ret glade for dem. Valgte dem fordi de også er nogle af de få rigtige surround sound headsets på markedet ligesom Razer's var. Lidt langt imellem den slags desværre.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().