BF3 spørgsmål om performance (info fra gamescom)

  • Hey der er en gut som har været til gamescom og spillet på én af computerne til battlefield 3 64 player conquest map. Han har en masse små nyheder han snakkede om, men en ting der fik mig til at blive en anelse nervøs.



    Quote

    Killcam seemed to work, their Alpha build caused some problems on some PCs (Crashes in various amounts) but overall the performance was great for an alpha build.
    (The machines they had there were true beasts though- 580 SLI)



    Desværre var der ingen information på fps og om det var overkil, men tror I mit system kan klare det lige så godt. Spiller jo på trods af alt på en 27", så vil gå ud fra det kommer til at kræve lidt ekstra :)

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

    Rettet 2 gange, sidst af guGGe ().

  • 2* 580 burde køre bedre end et 590, men 2 590 giver ingen mening... du kan køre spillet må max :D:D:D


    en 100" kræver ikke mere end en 16" af dit gfx :) det er opløsningen der tæller :)


    men med den opløsning kommer du nok til at køre en smule lavere, men det skulle ikke være noget problem med 3 gb gfx ram :D

  • Slå koldt vand i blodet, det er en Alpha build, så der vil komme en masse optimeringer på diverse hardware. Forbedringer vil også komme i takt med at Nvidia og AMD udgivere nyere drivere.


    Min kammi kørte det med et HD3870 (ikke vildt godt dog) og en anden med et og to GTX460, og jeg synes det lod til at virke rigtig godt.


    Så tag du lige en dyb indånding, og når pulsen så er nede, så vil du nok bedømme, at dit nuværende GTX590 nok kan klare jobbet ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Det må vi da håbe, syntes bare deres support til 2560 x 1440 var utrolig ringe i alpha, men gik stærkt ud fra det bare er pga. det er alpha. ;)



    Det lyder bare voldsom at have 64 computere med sli gtx 580 for at køre en mere opdateret version end alpha :P

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af guGGe
    Det må vi da håbe, syntes bare deres support til 2560 x 1440 var utrolig ringe i alpha, men gik stærkt ud fra det bare er pga. det er alpha. ;)



    Det lyder bare voldsom at have 64 computere med sli gtx 580 for at køre en mere opdateret version end alpha :P


    I værste fald skal der skrues lidt ned for eye-candy, men det kommer stadig til at se fænomenalt ud ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Har super god fps, alt står så højt det kan med mit system (signatur).. Dog har jeg i takt med enten spilletid, eller jo længere man kommer i metro banen så får jeg nogle ondsindede freezes engang i mellem. Det begynder at gå mig på, og det bliver ikke mindre af at jeg sætter alt på minimum.

  • EDIT: Hov, ved ikke om det var til mig^, men nu svarede jeg bare :P


    Aner ikke hvad fps'en ligger på, det plejer jeg aldrig at kigge efter. Syntes man har en tendens til at blive irriteret af det selvom spillet kører udemærket. Jeg kan godt lige tage et kig hvis jeg får det spillet igen, syntes spillet er pisse irriterende. (Folk er udødelige, man vælter ned under mappet, shuffler rundt og bliver skudt igennem 1½ meter beton eller 2 meter solid granitsten. (osv))


    Jeg har ikke beta drivers, det har jeg aldrig rigtig syntes jeg har haft brug for - er det gavnligt for noget?
    Opløsning 1680x1050

  • har du læst mit indlæg? (som er optimalt før man poster det næste) 8)


    Har prøvet beta drivers nu. De gjorde ingen forskel. Der er ingen forskel på fps fra low til ultra settings som er rigtig god, hurtig og flydende, men de store freezes kommer stadig. Men men, spillet er jo i beta. Jeg tror jeg dropper pre-order, må sige det har skuffet mig på rigtig mange måder.

  • Har haft lidt problemer med at det flasher underligt orange, at jeg nogle gange ikke kan skyde og en enkelt gang kunne jeg kun gå frem ved at trykke på tilbage og kunne ikke strafe.


    Ellers er der lidt andre småting, men alt i alt synes jeg det kører ok godt.. Kører bare settings på auto.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H