• Heja folks.


    Jeg søger en ny skærm som primært skal bruges til gaming. Har lige sendt en lg2363d tilbage, så den model har ingen interesse :s
    Budgettet må helts ikke overstige 2000-2500kr da jeg er nærig, hehe.


    Så hvis I har nogle gode forslag så kom endelig frisk


    :evil: Hellboy :evil:

  • Har du nogle krav:
    Hvilken størrelse?
    skal den kunne noget speciewlt eller have noglæe specielle tilslutningsmuligheder?

    i5 3570k@ 4.3GHz
    ASUS P8Z77-V
    2x MSI GTX 670 2GB @ 1010MHz
    Corsair Force 3 SSD Series 120 GB
    Western Digital Caviar Blue 750GB
    BallistiX Sport 8GB DDR3 @ 1600MHZ CL9
    Corsair HX 850

    3x Acer GD245HQ 120HZ LCD "nVIDIA Surround"
    Razer Blackwidow Ultimate
    Logitech G600
    Corsair Vengance 1500 Dolby 7.1

  • theharbni5 - Nææ den skal ikke kunne noget specielt, den skal vel bare have DVI. Størrelsesmæssigt syntes jeg godt om 23", men max 24" tror jeg ellers bliver det for stort.


    Neserdk - Den virkede fint de første 2 uger eller so, så begyndte højre side af skærmen at blive blå. Så tror næsten den har haft en eller anden fejl på panelet el. lign. for kunne absolut ikke finde noget omkring problemet. Problemet er så at jeg købte den billigt på amazon i tyskland for kan se den koster omkring 3000 herhjemme og det vil jeg helst ikke gi, hvis jeg kan undgå det.

  • Lyder som om at en skærm som denne: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=627388
    kan opfylde dine behov. Den har DVI, er en LED skærm, og er opdateringsmæssigt klar til gaming samt har en rimelig kontrastforhold. Hvis den yder ligesom dens lillebror på 21,5", er det klart bang for buck.
    Har længe handlet hos Samsung, så vil klart anbefale denne.

    i5 3570k@ 4.3GHz
    ASUS P8Z77-V
    2x MSI GTX 670 2GB @ 1010MHz
    Corsair Force 3 SSD Series 120 GB
    Western Digital Caviar Blue 750GB
    BallistiX Sport 8GB DDR3 @ 1600MHZ CL9
    Corsair HX 850

    3x Acer GD245HQ 120HZ LCD "nVIDIA Surround"
    Razer Blackwidow Ultimate
    Logitech G600
    Corsair Vengance 1500 Dolby 7.1

  • theharbni5 - Den ser rigtig god ud! Mange tak.


    Lige et måske n00b spørgsmål ang. skærmen eller skærme i det hele taget. Nu kan jeg se nogle folk siger at den samsung der ikke har HDMI, men hvad hulen skal jeg bruge HDMI til fremfor DVI når jeg bare bruger skærmen til surf og gaming?? ( Sådan som jeg har forstået det, overfører HDMI også lyd udover billedet, hvor DVI ikke overfører lyd? er det korrekt? ) Håber godt nok det sidste der er til at forstå.... hehe.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hellboy
    theharbni5 - Den ser rigtig god ud! Mange tak.


    Lige et måske n00b spørgsmål ang. skærmen eller skærme i det hele taget. Nu kan jeg se nogle folk siger at den samsung der ikke har HDMI, men hvad hulen skal jeg bruge HDMI til fremfor DVI når jeg bare bruger skærmen til surf og gaming?? ( Sådan som jeg har forstået det, overfører HDMI også lyd udover billedet, hvor DVI ikke overfører lyd? er det korrekt? ) Håber godt nok det sidste der er til at forstå.... hehe.


    Hvis du vil sætte en xbox/playstation til senere hen kan det være rart men ellers er det ligemeget.