banner til hjemmeside..

  • Uden at være ekspert, eller noget i den dur, vil jeg sige det ser en smule rodet ud..
    f.eks. "age" delen af montage der flyder lidt ud i fastnøglen (eller hvad de nu hedder), baggrunden lugter lidt af, at de forskellige dele er kastet meget tilfældigt ind og teksten ser ikke særligt godt ud. Jeg er heller ikke specielt tosset med farvevalget.


    Det er selvfølgeligt alt sammen min mening, og jeg aner for det meste ikke hvad jeg snakker om :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    Uden at være ekspert, eller noget i den dur, vil jeg sige det ser en smule rodet ud..
    f.eks. "age" delen af montage der flyder lidt ud i fastnøglen (eller hvad de nu hedder), baggrunden lugter lidt af, at de forskellige dele er kastet meget tilfældigt ind og teksten ser ikke særligt godt ud. Jeg er heller ikke specielt tosset med farvevalget.


    Det er selvfølgeligt alt sammen min mening, og jeg aner for det meste ikke hvad jeg snakker om :)


    jeg siger mange tak, må bare igang igen :D

  • er heller ikke vild med farve valget. ville måske være bedre hvis du valgte fx. en svensknøgle og fik den til at ligge som baggrund under hele banneren :-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    er heller ikke vild med farve valget. ville måske være bedre hvis du valgte fx. en svensknøgle og fik den til at ligge som baggrund under hele banneren :-)


    og så skrive tekst inde i selv nøglen ?

  • nej mere så den ligger inde i selve banneren. men hvor den er gjort gennemsigtig. kan prøve at lave et eksempels enere idag hvis jeg får tid :-9
    den står på hoved rengøreing konen kommer hjem i morgen :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    nej mere så den ligger inde i selve banneren. men hvor den er gjort gennemsigtig. kan prøve at lave et eksempels enere idag hvis jeg får tid :-9
    den står på hoved rengøreing konen kommer hjem i morgen :$


    det må du meget gerne :) jah det må du enderlig ikke forsømme :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    det godt nok ikke specielt pænt men det illustrerer ideen :_)


    http://peecee.dk/upload/view/322677


    lavet med den første den bedste clipart og en random font.


    Hehe, men helt sikkert en fed ide :) må se om jeg kan få taget et godt billede til dette formål :D
    Har i evt nogle fif til hvordan man sammen sætter de forskellige farver ?

  • det kunne evt være en ide at gøre de billeder du skal bruge til det sort/hvide så du kan tone dem så de passer uden at eventuelle træhåndtag osv får en funky farve..