WiFi dongle til stationæren, men hvilken?

  • Hey Tweakers!


    jeg flytter snart i ny og større lejlighed, og i den forbindelse skal stationæren ikke længere stå i stuen. Det skal routeren derimod, men da jeg ikke gider trække et LAN kabel, tænker jeg at købe en WiFi dongle til stationæren.


    Men hvad skal man vælge? Det ikke just et emne jeg har beskæftiget mig meget med :)


    Den skal dog være N standard, så meget kan jeg sige da min router (D-link DIR-825) er klar på det.


    Jeg kommer nok ikke til at streame HD til/fra den, da jeg også køber mig en boxee eller lignende, så den behøver vel ikke være dual band og alt det der?


    Kom med bud! :cheers:


    EDIT:
    Evt. denne? Det lyder jo på beskrivelsen som om den går godt i spænd med min router :):
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=442402

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Tror gerne jeg vil have en der i hvert fald påstår 300mbit/s :)


    Andre bud? Kan da ikke passe at ingen her har sådan en i bagenden af sin stationær? :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Vælg et ordentligt kort med 2 antenner, og gerne et hvor du eventuelt kan flytte antennen væk fra bagsiden af computeren så du kan "søge" efter en sweetspot.


    /ask