USB install XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Hej


    Er der nogen der har prøvet at installere XP fra en USB på en notebook?


    Hvis ja, hvordan?


    ja jeg har, men det funker ikke du er nødtil at lade din usb pen blive i maskinen ellers kan den ikke boote, så det bedste du kan er at få dig et usb kit så du kan lave IDE/ATA el. SATA til USB og så bruge et normalt Optisk drev at installer XP med el. at Optisk drev med usb kable :razz:

  • Det er da løgn og latin, Puma. Har selv installeret XP fra USB flere gange - det kræver bare lidt ekstra arbejde... :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Det er da løgn og latin, Puma. Har selv installeret XP fra USB flere gange - det kræver bare lidt ekstra arbejde... :roller:


    ja men så god fornøjelse XP har aldrig været bygget til det som Vista og Win7 jeg har så aldrig fået det til at virke ordenligt derfor jeg hellere vil anbefalde man har et Optisk usb drev :finger:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Det er da løgn og latin, Puma. Har selv installeret XP fra USB flere gange - det kræver bare lidt ekstra arbejde... :roller:


    Ekstra arbejde? hvordan?

  • Xp installationen skal wrappes ind i noget Linux distro hvis jeg ikke husker helt galt.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • NU har jeg prøvet flere gange, men hver gang jeg prøver kommer den en fejl


    Den siger Hal.dll mangler og kan ikke fortsætte


    Nogle Bud?


    Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, har prøvet alt udover 1 ting. vil helst ikke slette den partiotion med Samsung recovery program, men kan det ikke lade sig gøre på andre måder?


    Skal XP ligge på C drev?


    Den vil hverken buuh eller bøøh

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Du kan komme forbi mig i morgen.. jeg har et eksternt dvd-drev, så smider vi det lige ind på den..


    det er da venligt :D