Tweak Tour Manager gruppe


  • Det vil jeg give dig ret i Burger, men det jo ikke lige hvad touren har brug for på det her tidspunkt, efter den kaotiske start.


    Jeg vil dog mene, at der sagtens kunne strammes op på mulighederne for at straffe dem, som ryger i dopingens sorte gryde.
    Allerførst skal WADA kunne uddele straffe uden skelen til hvad ellers de nationale forbund er kommet frem til. Sæt bøderne op til 5 års brutto løn, samt øjeblikkelig fyring og ikke kunne deltage på national hold igen overhovedet.
    Derved fjerner man muligheden for at vinde en af de mest prestige fyldte titler for alle atleter overhovedet, nemlig OL, bare eksponeringen og værdien af en medalje er tæt på en fantasilion værd.


    Indfør minimumsstraffe som skal være ens i alle lande, uden skelen til hvem-hvad-hvorfor. Er man snuppet med fingrene i kagedåsen, så kan man risikere at låget går i.


    Dopinglisten skal gås efter med en tættekam, så de stoffer man kan risikere at få uden vidende, skal der være minimums grænse for.


    Behandlingstiden hos både sports domstolen eller appel domstolen, skal have en fast tidsgrænse, så ved alle hvad de kan forvente af tid, inden en sag er blevet gennem analyseret og en dom kan fælles.


    Jeg vil håbe at touren går ind i en mere rolig uge denne gang, fordi fortsætter det her i bjergene, så er der ingen til at fuldføre løbet i år.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Må sige at etapen i dag blev lidt af en fuser, enten har favoritterne ikke benene pt eller også er de bare utroligt lige. Men imponerende kørsel af etape vinderen og voeckler.


    Og så fik jeg næst flest point i dag, miraklernes tid er åbenbart ikke helt forbi endnu :crazyeyes:

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Jeg glæder mig til du overhaler mig :))


    Det sker så ikke på denne side af nytår, det udbrud kan jeg sgu ikke hente :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Udmærket etape, har dog kvajet mig alt for meget i starten til at kunne følge med de førende. Må nok tage til takke med højst en femte plads, medmindre "Czepluchs Helte" får minus point fra nu af :crazyeyes:

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Udmærket etape, har dog kvajet mig alt for meget i starten til at kunne følge med de førende. Må nok tage til takke med højst en femte plads, medmindre "Czepluchs Helte" får minus point fra nu af :crazyeyes:


    Hehe. Mig når du ikke! Jeg skal nå op og blive nummer 3 jo.
    Jeg kom også ret dårligt fra start, men har ligget godt med siden den første uge eller sådan noget :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af czepluch


    Hehe. Mig når du ikke! Jeg skal nå op og blive nummer 3 jo.
    Jeg kom også ret dårligt fra start, men har ligget godt med siden den første uge eller sådan noget :)


    Ved godt jeg ikke når dig, er bare glad for at jeg ikke ligger sidst :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70