Tweak Tour Manager gruppe

  • Fik sgu ikke sat mit hold til dagens etape, må nok bare erkende at jeg er røven af fjerde division :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • For søren da osse Burger rykker bigtime lige nu, hold da op hun har fået sat et godt hold :).


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Top1000
    Hvorfor er nogen af rytternes navne rød?


    Ja det undrer også mig, troede det måske var fordi de var udgået men kan ikke finde nogen liste der bekræfter det.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger



    Hvilke ryttere har I der er røde? Det kan da ret hurtigt afsløres, om de er udgået.


    Det var Tom Boonen for mit vedkommende, men har lige fået bekræftet at han er ude.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger



    Hvilke ryttere har I der er røde? Det kan da ret hurtigt afsløres, om de er udgået.


    Tom boonen og Iban velasco

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb

  • Kan desværre ikke skifte ham ud så bliver nød til at køre med to bjerg geder i morgen :)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Wow.


    Jeg havde da helt glemt at følge med i den her tråd.
    Ja, det må siges at Burger hun drøner fra os. Det må være den forbandende admin-force der endnu en gang er med hende.
    Det skal dog blive spændende nu, hvor vi snart skal i bjergene. Jeg synes virkelig at Touren ligger meget åben i år. Har selvfølgelig Schlech og Alberto som favoritter, men Evans, Klöden og Gesink vil jeg bestemt heller ikke afskrive. Der er i det hele taget mange spændende ryttere i år. Bare en skam at der var så mange der mistede tid i dag pga. et styrt. Især Sky blev hårdt ramt i dag, og synes det er utroligt ærgeligt at Gerrain Thomas tabte så meget tid i dag, da jeg personligt synes at den hvide trøje er utroligt spændende at følge.


    OT: Ebo, jeg har også købt PCM2011, og har brugt meget tid på det. Er i fjerde sæson nu, med et hold, hvor jeg som udgangspunkt ikke havde en eneste rytter over 25. Custom hold selvfølgelig. Har du set på ryttere som Coppel og Mellemo? Jeg har vundet Vuelta med Coppel og Giro med Mellemo i den seneste sæson.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det er da heller ikke den værste idé taget i betragtning, at det er en semi-bjergetape i morgen ;)


    Jeg har kigget på den forkerte etape, så jo det var vist ikke helt dårligt alligevel :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af czepluch
    Wow.


    Jeg havde da helt glemt at følge med i den her tråd.
    Ja, det må siges at Burger hun drøner fra os. Det må være den forbandende admin-force der endnu en gang er med hende.


    Jeg er da røget ned som nummer tre - men det skal jeg selvfølgelig nok forsøge at lave om på inden Touren er slut :D




    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Jeg har kigget på den forkerte etape, så jo det var vist ikke helt dårligt alligevel :D


    Fjols :crazyeyes:


    Dine point kunne dog tyde på, at det ikke er første gang du har kigget forkert :))


  • Det har du helt ret i, har også flere gange glemt at sætte mit hold :crazyeyes: Men det er bare dårlige undskyldninger, skal sgu tage mig sammen nu ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af czepluch
    Wow.


    Jeg havde da helt glemt at følge med i den her tråd.
    Ja, det må siges at Burger hun drøner fra os. Det må være den forbandende admin-force der endnu en gang er med hende.
    Det skal dog blive spændende nu, hvor vi snart skal i bjergene. Jeg synes virkelig at Touren ligger meget åben i år. Har selvfølgelig Schlech og Alberto som favoritter, men Evans, Klöden og Gesink vil jeg bestemt heller ikke afskrive. Der er i det hele taget mange spændende ryttere i år. Bare en skam at der var så mange der mistede tid i dag pga. et styrt. Især Sky blev hårdt ramt i dag, og synes det er utroligt ærgeligt at Gerrain Thomas tabte så meget tid i dag, da jeg personligt synes at den hvide trøje er utroligt spændende at følge.


    OT: Ebo, jeg har også købt PCM2011, og har brugt meget tid på det. Er i fjerde sæson nu, med et hold, hvor jeg som udgangspunkt ikke havde en eneste rytter over 25. Custom hold selvfølgelig. Har du set på ryttere som Coppel og Mellemo? Jeg har vundet Vuelta med Coppel og Giro med Mellemo i den seneste sæson.


    Glæder mig som altid også til bjergene, ud over dem du nævner håber jeg også at se lidt til Jurgen van den Broeck :)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Dagens etappe kan godt ende med at blive rigtig spændende, da den ryger op i massive central og slutter på super Besse, som vidst er med for første gang.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Ha ha, igen fik jeg suverænt færrest point :crazyeyes: Ser dagligt flere af mine ryttere helt i front (bla Vinokourov og Voeckler), men de holder sgu aldrig til mål :D Håber jeg kan få bare en lille smule oprejsning når vi kommer til de rigtige bjerge på torsdag.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Sindsyg etape i dag og sindsyg kørsel af ham fra det fransk tv, hvad tænkte han dog på?


    Og så mistede jeg lige to ryttere mere, Jurgen van den Broeck og Alexandre Vinokourov :rolleyes: Heldigvis åbner transfer vinduet snart.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Ja, hold kæft en lorte etape. Jeg mistede heldigvis ingen ryttere, men synes at det er utroligt ærgeligt for selve løbet, at så mange favoritter er udgået. En del af spændingen og konkurrencen forsvinder jo. Van den Broeck kunne jo nok godt have været med helt i toppen i år. Gesink er godt nok ikke udgået, men synes også det er ærgeligt at han har mistet så meget tid pga styrt og skader. Jeg har aldrig set et TDF med så mange styrt og slemme skader. Utroligt ærgerligt!