Problemer med MW2config og MW2

  • Jeg er helt ny indenfor MW2 til PC og steam, jeg blev rådet til at bruge MW2config sammen med MW2 så mine sønner kunne have hver deres "gem" i MW2.


    Jeg har installeret MW2 fra CD og det virker umiddelbart fint nok men når jeg kører MW2config og vil ind og lave flere profiler så får jeg en melding om at "den kun virker med MW2 steam versionen.


    Er der nogen der ved hvor der ligger noget brugervejledning / guide eller lignende eller ved hvad der er galt så er jeg åben for forslag men husk at jeg er ny indenfor det her med steam osv..

  • Hej.


    Som jeg forstår det, har du købt et fysisk medie(En DVD) og har installeret MW2 fra cden? Hvis ja, tror jeg at du skal aktivere dit produkt på steam. Det gør du ved at gå op under "spil" og "aktivere et produkt på steam..." Der kan du så indtaste den nøgle som fulgte med spillet, og swå bliver spillet tilføjet dit spil bibliotek, og vil højest sansyneligt begynde at downloade en update til spillet.

  • Den har downloaded updates til spillet og jeg har indtastet key så jeg troede at jeg havde registreret det på steam.


    Jeg prøver at se på det senere når jeg kommer hjem igen.


    Sker der noget ved at han spiller det ?
    Kan man så senere "rydde op" og oprette de ekstra profiler eller er man låst med kun 1 profil / "gem" ?

  • keand: Nu skal du ikke forvirre manden. Når man installerer MW2 fra DVD'en så installerer den automatisk via Steam. Det kan ikke gøres foruden - så spillet ér installeret og registeret på steam.


    Nu kender jeg ikke lige MW2config - men det kan tænkes at den udgave du har er ældre end Steam udgaven du har installeret (den er en update eller flere foran værktøjet). Steam henter og installerer automatisk selv opdateringer til alle dine spil, medmindre du specifikt beder den om at lade være.


    (Jeg skal lige en tur på vikingemarked, men kan da tage et kig når jeg kommer hjem på værktøjet og se hvad der er galt) :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Yes. Så fik Steam endelig downloadet MW2 igen...


    Programmet fungerer fint hos mig.


    Installerede spillet
    hentede den nyeste MW2config
    startede den, lavede indstillinger om
    startede spillet


    ingen problemer eller popups. :/

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Tak for al hjælpen, jeg har nu fået det til at virke, MW2 multiplayer skal tilsyneladende køres for at den fil bliver genereret for den var der ikke før jeg prøvede multiplayer men var der efter.


    Jeg havde tidligere valgt ikke at køre spillene for jeg vidste ikke om man skulle lave profilerne inden man tog spillene "i brug".


    Nu virker det, tak.