Dreamhack - Headset

  • Hej folkens


    Jeg vil starte ud med at sige, jeg ikke er sikker på det er det rigtige forum den er smidt i. Men det jeg gerne vil side er, om der er nogle af jer som ved hvilket headset de to som kommentere Starcraft 2 (day9 og Apollo) bruger?. Jeg Har forgæves søgt efter det, så håber i har svaret jeg søger.


    /jaNz

    "Hvis man ikke skal springe over hvor gæret er lavest, hvor fanden skal man så?!"

  • Et link ville hjælpe uhyggeligt meget - specielt for os der ikke liiiiige ser den slags videoer. :))

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • Hmmm, lidt underligt, for nederst i billedet er der et sponsorskilt for Steelseries, et dansk mærke, som laver headsets, men det ligner ikke umiddelbart et af deres, så skulle det være et nyt som ikke er rigtig frigivet endnu...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Mjaa, synes mere det ligner sådan et pro-set som f.eks. fodbold kommentatorer bruger til TV-transmitterede kampe, but I could be wrong... :oops:

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Jeg vil egentlig bare gerne vide hvilket headset det er, står som sådan ikke og mangler et nyt - det ser bare spændene ud :)

    "Hvis man ikke skal springe over hvor gæret er lavest, hvor fanden skal man så?!"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Houly
    Har du set headset'ene som LoL Spillerne bruger ? Det er headset fra helikoptere sådan de lukker andet lyd HELT ude. Mega Awesome


    Ellers vil de jo også kunne høre hvad kommentatorene siger, det vil jo ikke være ret smart? ;)