Battlefield 3 info


  • Ingen Medic?


    Flot arbejde med tråden Franner :))

  • Mneejjj, de har slået Medic og Assault sammen som der står lidt længere nede, hvilket jeg synes lyder som en okay god ide...jeg har som regel foretrukket at spille som Medic med Assault som alternativ i de fleste spil, ikke bare Battlefield.

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Mneejjj, de har slået Medic og Assault sammen som der står lidt længere nede, hvilket jeg synes lyder som en okay god ide...jeg har som regel foretrukket at spille som Medic med Assault som alternativ i de fleste spil, ikke bare Battlefield.


    Word! Men kommer til at savne LMG som assault.... Bliver nok mest support jeg kommer til at bruge tid på istedet...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cas123
    Franner det for fedt du bruger tid på det her, dog hvis du skriver mere så vil jeg dø af dehydrering, så meget som jeg savler over BF3. :dance: :pokey:


    LOL!


    Ja, vi savler allesammen, men hvordan bli'r det så ikke når BETA-testningen starter? Så vil YouTube blive oversvømmet med videoer og der vil være masser af screenshots over det hele og man kan bare sidde her og...savle lidt mere...suk... 8o

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner


    LOL!


    men hvordan bli'r det så ikke når BETA-testningen starter? ....og man kan bare sidde her og...savle lidt mere...suk... 8o


    Sludder... man sidder da og spiller Beta, eneste grund til at købe MOH... :))

  • Denne post er ret lækker: http://enterbf3.com/viewtopic.php?t=2503&sid=


    De har ligesom summarized alt hvad der er fortalt, og hvis man ikke har fået alt med (hvilket er svært at undgå, når Franner laver så mange og virkelig gode updates :9xo ), så får man det ihvertfald af at læse det "Fact Sheet" igennem :)

  • Ja, der findes en del af de opsummeringstråde rundt omkring, også i det ene af de officielle forums (UK), den hedder vist 'What we know so far', og jeg har overvejet at omdanne threadstarter posten i denne tråd til sådan en, det er hvad jeg plejer at gøre, men det kniber lidt med tiden indimellem...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • På steam har de nu og 7 1/2 time frem Battlefield bad company2 til kun 7 1/2 euro. Det er helt klart et køb værd hvis du ikke ejer det. Så kan du også være i topform når BF3 lander. ;)

  • Ja, der er ved at blive lagt op til en direkte duel mellem MW3 og BF3 og det er også første gang de to titler, Modern Warfare & Battlefield, for alvor støder ind i hinanden samtidig med at EA har direkte udfordret Activisions dominans på FPS scenen! Som det ser ud nu (fra mit synspunkt, hvilket du selvfølgelig har lov til at være uenig i...) har BF3 overtaget, af flere grunde:


    1) BF3 er mere end 'bare' en shooter da man kan køre i kampvogne, PMVs, flyve i kampfly og kamphelikoptere, etc, men hvis man ikke gider det har man også muligheden for at 'bare' spille 'infanteri-kampe' som i Modern Warfare, mens man i MW3 ikke vil kunne flyve og køre i div. vehicles.


    2) EA/DICE er vant til at kæmpe mod konkurrenter og har virkelig fingeren på pulsen med hvad 'publikum' vil have, de er i kontakt med deres fans, mens Activisions udvikler teams er vant til at være alene på scenen pga de har haft monopol og de er nu for første gang virkelig udfordret! Der er tegn på, at de nu er begyndt at tage reel kontakt til 'publikum' men de famler sig frem og de vil tabe denne runde mellem MW3 & BF3 pga manglende erfaring på området.


    Div analysatorer er også i gang med at kridte banen op, nogle tror på BF3, andre på MW3, når det gælder hvilken titel som vil sælge flest kopier, men jeg tror, at selvom BF3 vil blive den bedste overall titel af de to, vil MW3 sandsynligvis sælge flere kopier end BF3...mange købere af CoD er mindreårige som mindre komplicerede spil tiltaler mere, BF3 vil simpelthen være for kompliceret for dem, de vil 'bare' skyde på alt hvad der rører sig uden for indviklede regler og hovedparten af dem spiller på Xbox!


    Men det ligger også i tiden med en duel mellem de to titler, begge communities vil det tilsyneladende, f.eks. har BF3 Bloggen smidt den her op og med forventning om et voldsomt 'svar' i samme stil fra CoD community'et:


    Average Battlefield player
    [Blocked Image: http://img811.imageshack.us/img811/9721/bf3player.jpg]


    Average Call of Duty player
    [Blocked Image: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/06/cod.gif]


    Inden vi går videre, så lad mig lige slå fast, at jeg personligt er fan af BEGGE titler! Jeg var vild med MW1 både SP og MP og fik tilbragt en del timer foran 'puteren med den titel og den ene titel gør ikke den anden dårlig, begge ser fede ud IMHO!
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Physical Warfare Pack box art


    Coveret til 'BF3 Limited Edition' med 'Physical Warfare Pack' er blevet afsløret, og for PC-udgavens vedkommende ser det sådan her ud:



    SEXET! :T


    Den 'ordinære' Limited Edition udgave ser jo sådan her ud:



    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    BF3 BETA'en skal hentes via Origin


    En fan fik nok af den manglende information om den forestående BF3 BETA og tog tyren ved hornene med det overraskende resultat, at han rent faktisk fik nogle svar ud af det...han spurgte simpelthen EA Support og de svarede sgu! Man skal have en BETA-key erhvervet via 'Medal of Honor Limited Edition' som er registreret til ens EA Account, helt som forventet:


    According to the likely-outsourced and possibly-misinformed representative, the beta will be delivered across EA’s Origin service to accounts with a registered MOH LE key, as many people have suspected or assumed, and access will be granted via an emailed product key


    Og BETA'en skal så downloades via EA's egen spildownload side, Origin.com. BETA'en er annonceret til at starte i midten af September, altså ca. 2½ måned fra nu...og undertegnede har ikke en BETA-key...


    Du kan læse mere om informationen om dette her.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Multiplayer philosophy in Battlefield 3


    Hovedmanden bag Multiplayer-delen af BF3, Lars Gustavsson, der også var en af hovedmændene bag BF2, har smidt en blogpost op @ den officielle Battlefield Blog, hvor han prøver at forklare Multiplayer filosofien i BF3 og der vil være nogle ændringer i forhold til BF2. Især hans beskrivelse af filosofien bag 'Operation Metro' MP-mappet, det map som man har kunnet prøvespille @ E3 og Dreamhack, er interessant pga. mappets opbygning:


    Operation Métro starts out in a lush, rolling park outside of the Paris city center. As the attackers push forward and take out the two enemy installations, this is when a normal multiplayer mode in a normal game would end. In Battlefield 3, this is just the beginning of a much larger journey; a journey taking you through a number of distinct and varying environments, each tasking you to re-evaluate your combat tactics and loadouts on the go.
    From the opening park, you need to push underground through a dark, bombed-out metro tunnel section, and then up and out onto the downtown city streets for the final confrontation in front of the Paris stock exchange. This seamless transition in the map between contrasting areas is something that makes it feel like so much more than your typical walled-in multiplayer arena. For a sense of scale, each of the different areas in Operation Métro would be large enough to house a very good Team Deathmatch experience.


    Så man kan egentlig sige, at 'Operation Metro' er et map bestående af flere forskellige typer maps sat sammen til et stort mega-map.


    Der følger et overview-map fra Operation Metro med som illustration:


    (Højre-klik på billede og vælg 'Vis Billede' for større udgave af billedet)
    [Blocked Image: http://img221.imageshack.us/img221/764/bf3ommapc.jpg]


    Du kan se blogposten her (efter Age Verification)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    En virkelig åben 'Open BETA' af BF3???


    Der er forventninger om, at vi vil få en mere åben BETA af BF3, efter den mere lukkede 'Open BETA' som man skal have en nøgle til, en nøgle som kun har kunnet erhverves ved køb af enten 'Limited Edition' eller 'Tier 1 Operator' udgaverne af Medal of Honor...det er nok ikke helt grebet ud af luften, for EA har en tradition for at smide en masse nøgler ud til folket via de større gaming-sider, som f.eks. GameStop og FilePlanet.
    Jeg vil selvfølgelig holde øjne og ører åbne og poste det her så hurtigt som muligt når noget dukker op men det er efter først-til-mølle princippet og der er mange om buddet!
    Hvis du er virkelig desperat kan du erhverve MoH @ Steam, der selvom det er en standard udgave, skulle give adgang til BF3 BETA'en...så må du gøre op med dig selv om du vil betale €30 (ca. 225,- kr) for at spille BF3 BETA i ca. en måned...


    Du finder MoH @ Steam her, hvor du kan læse mere om det...
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Vidste du


    1) at du i BF3 vil kunne trække sårede teammates i dækning, ligesom i virkeligheden? Indtil videre formoder jeg, at det 'kun' er i Singleplayer man vil kunne det...


    2) at BF3 ikke vil have en Commander position som BF2 og BF2142 havde? Der er selvfølgelig en Poll i et af de officielle forums om det, du kan se den her...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Hold kæft nogle konge indlæg du bliver ved med at smide her Franner :hb:


    Skal personlig sige jeg er meget mere til BF serien, end COD. Skal dog siges at jeg synes COD seriens singleplayer del er udemærket, men hvor imod multiplayer sutter imo.


    Glæder mig til at blive holdt up2date med dine fine indlæg.

  • Nej, det vil efterhånden blive muligt at købe PWP overalt på Jorden, men det startede i UK, hvilket fik mange op af stolene og råbe højt.


    Fidusen er at man kun kan få den Limited Edition med PWP inkl. fra udvalgte forhandlere! Og hvis man erhverver den udgave har man PWP fra dag 1. Hvis man nøjes med en normal udgave af BF3 uden PWP vil man stadig få PWP men man skal så vente til DICE smider den ud til alle BF3 ejere og hvornår det sker er ikke godt at vide.
    Hvis man har forudbestilt en Limited Edition udgave uden PWP kan man vel bare afbestille og så forudbestille den udgave med PWP...


    Men når alt det er sagt, holddakæfthvorerdetbesværligtogrodetatfinderundti! :roller:


    Der er en blogpost om det her (efter Age Verification)

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Hvis man har forudbestilt en Limited Edition udgave uden PWP kan man vel bare afbestille og så forudbestille den udgave med PWP...
    her (efter Age Verification)


    Ikke på Origin...

  • @ Pvt.P.Nutz:


    Forstår ikke præcist hvad du mener: Man kan ikke afbestille hos Origin? Eller man kan ikke få PWP-udgaven hos Origin? Eller hvad?


    @ xt0m: Ja, jeg har også skraldgrinet af det billede og på et eller andet plan er det at sætte et billede på ens opfattelse af hvordan en (for) stor del af MW spillerne er...men det er formodentlig de samme mindreårige der vil finde BF3 for kompliceret som jeg skrev om...min store frygt er, at de finder over i BF3 og mod alle odds kan lige det...

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Dual Wield er noget djævlen har fået med i COD - og den del der ikke bruger det ligger enten og booster eller toober med heartbeat sensor :)


    Har lige fået forudbestilt BF3 og kan sq ikke rigtig vente. Godt der er Steam Summersale, så man kan købe lidt til at slå ventetiden ihjel med :)


    Så mangler jeg bare et hd6970 inden de udgiver spillet :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H