S: E6600 og Asus P5ne-sli

  • hej igen, havde skaffet et 2nd mobo til min opsætning og brændte det af ligesom det første ,,,, hvis det ikke bliver solgt og du vil af med det vil jeg gå med til 350kr, da jeg ikke vil brændre 500kr af hvis jeg nu laver noget lort med dette også :D ....

  • Hej Torrabi,


    lyder mærkeligt at du skulle brænde det af. Er det fordi du forsøger overclock?


    Hvad er det helt præcist du byder 350 på? Er det alle delene samlet? Fordi så er det sgu for lidt.


    Hvis det udelukkende er bundkort du byder på, så synes jeg næsten ikke jeg kan være bekendt at tage 350 for det, her og nu prisen på det er 250 pp og det er inkl. de budget DDR2 ram der sidder i. I samme ombæring tør jeg godt stille garanti for at både bundkort og ram virker 100 % og ikke brænder af, med mindre du overclocker og laver ged i det. :)


    Det gælder også ved samlet køb, hvis du ønsker at byde på det hele. Jeg garanterer at det hele virker 100% som beskrevet i teksten (bemærk at GFX er defekt), hvis det ikke er fordi du selv gør et eller andet for at brænde det sammen. 100% tilfredshed eller pengene tilbage, jeg er ikke ude på at snyde nogen. Men prisen for det hele er altså 500pp. Jeg har så sent som i går testet at delene virker, så jeg ved 100% de virker. Og ved samlet køb modtager du jo delene færdigsamlet og skal bare tilføje GFX, PSU og HDD for at have et færdigsamlet system. Så det vil være nærmest umuligt at det skulle brænde sammen. :)

  • Så er der ryddet kraftigt op i den her tråd. Hvis I absolut skal lukke så meget skidt ud på en gang, så gør det venligst et andet sted næste gang - her gavner det i hvert fald ingen.


    Det er fair nok, at I er uenige, men det kan man også sagtens være uden at kommunikere på så lavt et niveau som I har bevist her.


    Jeg vil ikke foretage mig mere i den her sag nu, men såfremt I skulle få lyst til at gentage den, så vil jeg ikke garantere, at I slipper så billigt - heller ikke selvom I er lige gode om balladen.


    Og nej, dette indlæg er der bestemt ingen grund til at quote.

  • jeg har endnu ikke exp nok til at begynde af eksperimentere med at overclocke, men det lykkedes mig stadigt at brænde et asus a8n sli deluxe og et kbnf4g - sata2 af da jeg samlede det i mit kabinet fordie der manglede også bare gfx psu og hdd,,,, det gør det jo lidt trælst og lidt dyrt i den lange ende hvis jeg gør det med hver eneste... a8n sli deluxe røg da jeg ville sætte et andet netkort og lydkort i, og kbnf4g sata 2 røg da jeg satte det i kabinettet og satte delene på og derefter vil det ikke starte... men det er self ikke en forum tråd dette her. så vil ikke belemre dig med mine små slåskampe .:D



    ja det var egentligt for det hele jeg bød :D og 500 gav jeg få det første sæt hvor det også var hdd med i. og tror ikke du vil have løst til at give mig pengene igen hvis jeg nu brænder det af, da jeg åbenbart ikke kan finde ud af at samle en stationær uden lortet ryger....


    tilgengæld har dit projekt her jo en e6600 og bundkortet er en del nyere :D


    og det kunne være nice at få den e6600 med i købet da jeg ikke har nget til en 775 socket.. så det skulle være samlet ... hvad med 400?

  • Burger: Jeg er ret uenig i at vi skulle være lige gode om det, da det var Triple der gentagne gange kom ind i min salgstråd og fyrede lort af. Hvor jeg flere gange beder ham holde sig væk med mindre han vil byde. Indrømmer gerne at den tone jeg brugte til sidst ikke var helt i orden, men synes jeg havde en relativ god grund til at være irriteret på ham. Men lad nu det ligge, jeg takker for oprydningen. :9xo


    Torrabi: Det burde være endog MEGET simpelt at samle dette system færdigt uden at ødelægge det. Jeg kan bla. henvise til at man kan finde en del guides om hvordan man samler selv via google. En af de første der dukker op, burde være en guide inde fra Hol.dk som er ret let at følge, og jeg mener faktisk også tweak herinde har en ok guide. :)


    At gå ned til 400 ville være et afslag på 20% i forhold til min HBO, synes du presser citronen. Men vil forbarme mig over dig, nu du har været så uheldig og tilbyde dig at du kan købe det for 450 plus porto, hvilket nok render op i 540 i alt i såfald. Porto på en pakke af den størrelse og vægt som et kabinet er, koster ifølge postdanmarks hjemmeside 90 kr uden omdeling (hvilket vil sige du selv skal hente pakken på dit lokale posthus).


    Lavere går jeg simpelthen ikke, da de 500 jeg tilbyder det til allerede er en fair pris. Har faktisk endda fået et tilbud på 500 som jeg solgte til, men vedkommende blev desværre pludselig udsendt til Kina af sit arbejde med kort varsel, så han blev nødt til at springe fra. Så jeg ved at de 500 er en realistisk pris. Det hele sidder endda i, så hvis du bare smider en psu og harddisk til, så kan du se den tænder uden problemer. Dog vil du opdage at der er en masse grafikfejl og at den ikke rigtig kan åbne windows, fordi gfx som sidder i er i stykker, hvilket jeg allerede har gjort klart for dig.


    Og du behøver under ingen omstændigheder sætte netkort til dette bundkort, det kører fint med det onboard netkort der i. (med mindre du selvfølgelig hellere vil køre på trådløst, og det er derfor du sætter netkort til) - Onboard lyden er også helt fin, og man har et fint realtek interface til at indstille på lyden når man installerer drivers til bundkortet.

  • hey sry jeg ikke lige havde fået svaret igen efter sidste post, tror bare det lige gled ud af hovedet,,, jeg bliver nødt til at bakke ud , desværre, jeg ville ellers slå til, hvis ikke min løntilskudsperiode ser ud til at stoppe snart.... men mange tak fordi du lige tog den forbi mig igen... :9xo :cheers:

  • Hej igen Torrabi,


    Det er bare i orden, du skal have held og lykke med dit lille projekt hvis du ikke ender med at opgive det helt. :)


    Tingene er stadig til salg hvis nogen er interesseret.