Forstærker?

  • Okay mange tak.


    Synes du det er noget jeg skal gå efter, da det jo trods alt er mit første "rigtige" sæt højtalere, hvis man kan sige det sådan.
    Eller skal jeg vente lidt og købe noget der er lidt dyrre, når min konto også er med til det?

    ASUS P6T Deluxe V2
    Intel Core i7 920 2,67 GHz
    6 GB DDR3 Kingston HyperX
    ASUS ATI EAH6870 1024MB DDR5
    1 TB Seagate Baracuda
    Corsair HX750W

  • http://www.cableman.dk/
    tag et kig der inde man kan få nogle gode tilbud en gang i mellem har selv et par billige der inde fra fordi jeg har to små børn og ikke vil ofre mine "store" højtallere til ungernes pilfingre og konen syntes de er lidt store :clap: :dance:


    vh dwmc

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hom3r
    Synes du det er noget jeg skal gå efter, da det jo trods alt er mit første "rigtige" sæt højtalere, hvis man kan sige det sådan.
    Eller skal jeg vente lidt og købe noget der er lidt dyrre, når min konto også er med til det?


    Det kommer helt an på hvor "kræsen" du er. De monitor Audio er nogle ok højtalere, men det er jo helt op til dig selv. Nu vad jeg ikke hvor du bor, men jeg vil da helt klart råde dig til at tage ind i en hifi-butik i nærheden med en CD med noget af det musik du hører under armen, og så få aftalt at lytte på forskellige højtalere i din prisklasse.


    /ask