Hvordan fjerner jeg F-Secure på min LG Optimus 2x?

  • hvordan kan jeg fjerne den antivirus fra min mobil?


    jeg har gjort dette:


    afinstallere F-Secure Mobile Security fra Android 2,2 enheder, skal du fjerne markeringen enhed administratorer udpluk fra Indstillinger> Placering & Sikkerhed> Vælg enhed administratorer.


    det hjælper ikke får bare afvide jeg ik kan afinstaller det så nogen som har et tip vil jeg gerne ha det da jeg ik vil ha det bras på min mobil.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Du kan ikke uninstall F-Secure på 2x'eren da det er en "pre-installed" app. Den eneste måde at fjerne det, er ved at root telefonen.


    har du en ide til hvordan jeg så gør det? har læst på bla. google at det skulle være til at afinstaller, men ellers kan det da godt være at jeg ska ha fat i LG og høre om de ik har en firmware uden det crap.

  • Pas. Jeg ved at den kan root'es, men hvordan ved jeg ikke. du kan eventuelt kigge på http://www.xda-developers.com/ . Der er dog en risiko ved, det skal du vide. Jeg har "brick'ed" en af mine telefoner ved det, den var totalt ubrugelig. Så hvis du ikke er root haj, ville jeg nok enten lære at leve med F-Secure på telefonen, eller som du også selv er inde på, snakke med LG.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Fedt! Var det uden at root den? Jeg vil meget gerne vide det. :D


    nej du ska blot installer et root program det var faktisk nemt.


    du downloader "Busybox" af Stephen (Stericson) og "Root Explorer" af Speed Software koster 21kr ca.


    1. Gå ind i "Settings-->Application settings--> Check "Unknown Sources"


    "Indstillinger -> Programindstillinger -> Check " Ukendte Kilder " (el. hva det nu hedder på dansk.)


    2. installer "Busybox" af Stephen (Stericson) når det er godt så start programmet og tryk på "Install" har blot valgt den ska installer (BusyBix 1.18.4) og jeg gjorde det på "/system/xbin/" når det er gjort skulle den gerne skrive "Status: Done!"


    3. Installer "Root Explorer" af Speed Software el. et andet Root Explorer program. (Vil anbefalde Root Explorer nemt program.)


    i "Root Explorer" gik jeg ind i "System-->app" der ligger alle mine pre-installerede programmer og så fandt jeg så "F-Secure.blabla.apk" og holdte fingeren på den så menu kom frem og så slettede jeg den ^^


    så nu er jeg F-Secure fri :clap:


    hvis det er ska jeg nok find pudse guiden lidt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Kanon! Mange tak puma! Den er hermed puttet i gemmeren! :D


    det var så lidt, det er ik jordens sværest ting du ska bare tænke over hva du sletter da du stadig ka fucke ting up :razz:


    men igen ved du hva den apk fil hedder du vil af med til programmet er det jo nemt ^^


    havde jeg selv vist det var så nemt havde jeg ik lavet indlæg om det :))

  • Har lige købt en optimus X2 idag faktisk - er ved at opdatere den lige nu og for bare få mins sidden sad jeg og stenede lidt over hvad det F-secure var, man har jo muligheden for slet ikke at "aktivere" det

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jK^
    Har lige købt en optimus X2 idag faktisk - er ved at opdatere den lige nu og for bare få mins sidden sad jeg og stenede lidt over hvad det F-secure var, man har jo muligheden for slet ikke at "aktivere" det


    hjælper stadig ikke jK^ den lægger stadig i baggrunden og kørte gjorde min os med dens services havde aldrig aktiveret lortet :finger:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yohji
    Jeg har også en Optimus 2X og jeg bruger F-secure, jeg kan ikke se problemer med det, andet end at når det kører er mobilen så sindssyg langsom. Men det er den alligevel...


    nu ska du lige huske at Android ik lukker programmer efter sig når du går ud af dem, gør jeg selv med "Advanced Task Killer Free" fra Android marked, det hjælper os men igen har ik bedt om at få F-Secure da det ik er særlig godt i mine øjn, men har fjernet det plus jeg køre med Cyanogenmod istedet med Android 2.3.4 ^^