S: Intel 510 SSD 120 GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    er du dum ?


    LOL times 1000 :D


    Har du haft den kørende på SATA3 eller 6? For tænkte på hvor synd det er, at køre den på SATA3 controller, som er det eneste mit bræt har?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger


    LOL times 1000 :D


    Har du haft den kørende på SATA3 eller 6? For tænkte på hvor synd det er, at køre den på SATA3 controller, som er det eneste mit bræt har?


    Not because i wanna go Offtopic.. Men det hedder SATA2 og SATA3.. (Det du tænker på hedder SATA 3 Gbps(SATA2) og SATA 6 Gbps(SATA3)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Jeg ved ikke om du har fået nogle bud, og det er slet ikke for at skambyde men hvis du skal af med den vil jeg i hvertfald godt smide dig 1100kr.


    Også ville jeg råde dig til at svare folk på en anstændig måde, har set diverse sitets hvor du befinder dig.. Du svarer ekstremt nedladende og går helt offensiv. Du skyder jo nærmest folk for at byde på dine ting.. Det jo ikke ligesom at handle i en butik, hvor prisen er fastsat og ingen forhandling.. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af phreak
    Jeg ved ikke om du har fået nogle bud, og det er slet ikke for at skambyde men hvis du skal af med den vil jeg i hvertfald godt smide dig 1100kr.


    Også ville jeg råde dig til at svare folk på en anstændig måde, har set diverse sitets hvor du befinder dig.. Du svarer ekstremt nedladende og går helt offensiv. Du skyder jo nærmest folk for at byde på dine ting.. Det jo ikke ligesom at handle i en butik, hvor prisen er fastsat og ingen forhandling.. ;)


    Det er den slags man har modorator´s til, er du sådan en? Nej vel. :roller:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Det har du HELT ret i at jeg ikke er :)
    Men vil da heller ikke finde mig i at der bliver talt nedladende til andre..
    Og hvorfor fuck blader du dig egentlig... Jeg vil ikke byde på en vare, hvis jeg får et svar tilbage i hoved om at jeg er dum ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af phreak
    Det har du HELT ret i at jeg ikke er :)
    Men vil da heller ikke finde mig i at der bliver talt nedladende til andre..
    Og hvorfor fuck blader du dig egentlig... Jeg vil ikke byde på en vare, hvis jeg får et svar tilbage i hoved om at jeg er dum ?


    du kunne jo forholde dig til hvad der står i #0 = HBO: 1500,- det er sikkert derfor at sælger til tider er lidt "knotten", ville jeg også være i og med du og mange andre kommer med "bud" som ikke høre hjemme i ens tråd, man skal forholde sig til hvad der står i salgstråden og byde ud fra det, kan man ikke lide prisen så lad være at byd på grisen ;)

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dMITIj


    du kunne jo forholde dig til hvad der står i #0 = HBO: 1500,- det er sikkert derfor at sælger til tider er lidt "knotten", ville jeg også være i og med du og mange andre kommer med "bud" som ikke høre hjemme i ens tråd, man skal forholde sig til hvad der står i salgstråden og byde ud fra det, kan man ikke lide prisen så lad være at byd på grisen ;)


    Det kan du have ret i ;) Men synes altid jeg sidder og holder øje med om folk byder og hvis ingen bud kommer jamen så er det da klart man ikke smider sit første bud efter HBO'et. Derefter vil de fleste sælger sige vi skal højere op eller vi kan godt holde ved 1350... Det kaldes at prutte om prisen :D

  • Tillader mig lige at hører hvorfor du dog sælger en så ny SSD? Levede den ikke op til dine forventninger eller?

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Hvis den stadig skal ekspederes væk, så byder jeg 1500pp


    2 spørgsmål:
    Har du smidt nyeste Firmware på?
    Har du kvittering?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Hvis den stadig skal ekspederes væk, så byder jeg 1500pp


    2 spørgsmål:
    Har du smidt nyeste Firmware på?
    Har du kvittering?


    jeg har taget den i brug så beholder den, men inde så længe kommer der en kingston 120 gb sata2 til salg

  • Kan være at den kan bruges til min laptop i stedet :)


    Hvilken model er det og hvordan er strømforbruget på den sammenlignet med andre?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H