HTC Desire - Telefonbog !"#¤#¤%#&!#!" HTC!!

  • Jeg fik min Desire igår, og den er sgu nice at sidde med. Jeg har dog et lille problem - jeg kan overhovedet ikke forstå dens telefonbogssystem (People).


    Jeg har sat den til at Synce Google, Facebook med min telefon, samt deres contacts, men den gider ligesom ikke rigtigt. Har også prøvet manuelt at gå ind i min online directories > facebook, men den giver ikke en menu mulighed for at "kopiere" en kontakt derfra over i min Phone liste.


    This is driving me nuts!


    Nogen der kan komme med en løsning til hvordan jeg får nogle (ikke alle) mine facebook venner over på min Phone liste, med billede, email osv.. (altså så jeg ikke skal være på nettet for at køre igennem min telefonbog)


    PS: Manualen på både engelsk og dansk, samt google kunne ikke være behjælpelig. :finger:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Dvs. at du vil have nogle men ikke alle face-book kontakter vist?


    Hvis du vælger at få vist facebook-kontakter så kan du gå ind i hver enkelt kontakt og vælger gem til sim-kort (menu\flere\gem på SIM-kort), når du så har gjort det med de kontakter du vil have i din telefonbog, så slår du visning af face-book kontakter fra igen.


    /ask

  • Den mulighed får jeg bare ikke nogen steder - hverken i online directories eller via facebookappen under hver "person/profil" - det eneste valg jeg får hvis jeg klikker menu er REFRESH.


    Så ja...this is annoying. :rolleyes:


    Edit: Fandt en løsning - dog besværlig af H.. til. Skal først lave en kontakt i min "Phone" del af People, og så linke den med facebook profilen...*sigh*

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • For at vise facebook kontakter i "personer" (jeg har dansk udgave, så oversæt selv) skal du under personer trykke menu og vælge vis og klikke af i "facebook for HTC sense), så vælger du en kontakt og trykker menu og vælger "gem på SIM-kort". når det er gjort for alle kontakter fjerner du igen valget om at se face-book kontakter.


    /ask

  • Nå - så har jeg fået de fleste ind.


    Sidste spørgsmål: Hvordan overrider jeg folks telefonnummer i en kontakt der er linket med facebook? Har indtastet et nummer i kontakten selv, men den insisterer på at nummeret på facebook er den primære (det er et falsk nummer)


    Edit: Fixed. Krævede at jeg ændrede mit manuelle nummer til en anden type fonnummer (Work), sætte den til primary, og så tilbage til Mobile. We have the technology!!! :razz:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().