Crysis 2..

• .. Er jeg den eneste der er lidt skuffet over single player delen? Jeg synes ikke historien på nogen som helst måde ligner noget, der kunne være en fortsættelse fra eteren... Som om det er nogle helt andre udviklere der har været igang.. Det skal dog lige siges at jeg ikke er kommet specielt langt endnu.

Og hvad sker der for settings i spillet.. Man kan ikke ligefrem sige at der er de store muligheder for at ændre i diverse grafik settings.. 3 muligheder: Gamer, Hardcore og Advanced og det er så ca det der er .. Gad vide hvad der er hvad?

Kigger man controls får man et billede af en xbox controller :rolleyes:

Og værst af alt.. Aim assist! Som er slået til default!

Synes det lugter meget langt væk af konsol port, selvom det jo nok ikke er det.. Men det er godt nok tydeligt at det har haft en kæmpe indflydelse på hele spillet i forhold til éteren.

Men bortset fra det virker det nu meget fedt.. Selvom jeg synes det første var federe

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Rettet en gang, sidst af FonZi ().

• Det er i langt højere grad en konsolport end 1eren var i hvert fald. Der er dog både fordele og ulemper ved dette.

Af fordele kan det nævnes, at man med dette spil ikke behøver et 10k+ system for at køre det nogenlunde, men faktisk kan klare sig med en almindelig dødeligs PC.

Synes at spillet er sjovt og ser rimelig godt ud. Man har dog langt fra samme "frihed" som i forgængeren, men synes gameplayet er strømlinet og fedt at spille igennem. Desuden er det blevet LANGT nemmere og mere naturligt at skifte imellem dragtens forskellige egenskaber - hvilket fungerede ret kluntet i de første spil.

Kan godt se hvad du mener med t spillet ikke er helt som de første spil. De fjender man kæmper imod er da slet ikke de "Squids", man kæmpede imod tidligere. Det er lidt ærgerligt da de "nye" aliens mener mere om et Halo ripoff.

I det store hele synes jeg dog at spillet er ganske fornøjeligt i singleplayer uden at være noget ud over det sædvanlige - hvilket jeg dog heller ikke havde regnet med :D

Irriterende at vi med 10 gange kraftigere systemer end konsollerne stadig skal trække på grafik, der ligger på niveau med dem. Længe siden der er kommet en titel som tvinger en til at opgradere sin PC, hvilket jeg faktisk godt kan lide. Så føler man ligesom at man kommer videre med den grafiske del af spillene.

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

• Ja det er specielt det med historien jeg finder ret underlig.. Det virker, for mig ihvertfald, ret meget som om det slet ikke er de samme mennesker der har udviklet det. Historien minder ikke om den i det første crysis og hvorfor ser de aliens pludselig så anderledes ud i forhold til det første?

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

• Det undrer også mig lidt :D

Synes jeg har opsnappet alt hvad der er i historien, men det melder ikke rigtig noget om hvorfor de pludelig har ben i stedet for tentakler.

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

• Nooo.. Troede jeg da det ville være :S

Tror også jeg er ved at være ved vejs ende :D

• Er nu kommet igennem det. Synes både længden, historien og gameplayet ligger over rigtig mange andre FPS spil. I smell DLC and Crysis 3 though :D

• udviklerne havde udtalt imens spillet var under udvikling at spillet ville have en rigtig god ai, og de gik faktisk så langt og sagde at det ville være en af de bedste ai i et spil nogensinde, det holder dog ikke helt synes jeg, ai svinger fra at være nogenlunde, til direkte dum, nogle gange går fjenderne bare i cirkel, eller så sidder de fast grundet en glitch.. og ja det er lidt ærgeligt der ikke er custom grafik indstillinger. Men foruden de ting, synes jeg det er et ganske underholdende spil.

asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

• Det lyder som om at grafikken skuffer en smule, jeg havde ellers regnet med at købe spillet når jeg får samlet en ny gamer, for at se hvad den kan præstere, det gjorde jeg med min gamle gamer og crysis1 og der var jeg meget imponeret, det var min kammerat også hehe han skyndte sig ned i den lokale hardware pusher og smed 10k så han også kunne spille det. :D men hvis grafiken ikke imponerer i 2'eren gider jeg ikke købe det. Det er alligevel bf3 jeg skal game ;)

• Grafikker syntes jeg ikke skuffer, på ingen måde.
    Spillet er super flot, men at kalde det "best looking PC game" passer ikke.
    Det er korrekt spillet ikke flytter grænserne for PC grafik på samme måde Crysis 1 gjorde i sin tid, og det er i høj grad Pga. spillet skulle udvikles til flere platforme samtidigt (Her er konsollerne klart laveste fællesnævner)

Men jeg syntes personligt at Crysis 2 leverer super god underholdning, af en port at være er det en rigtig god port, det er bare alt for kort IMO, men multiplayer opvejer dette en lille smule.

Når det er sagt glæder jeg mig til enten den dag udviklere igen udvikler spil direkte til PC og spil til konsoller for sig (sker aldrig), eller til den næste generation af konsoller udkommer, så kan det være vi igen får lov til at se store spring i grafik osv. (Nogen der har set den nye tech video om Unreal engine?)

http://kotaku.com/#!5789088/world-exclusive-first-look-under-the-hood-of-the-next-unreal-engine

Det ser jo alt for vildt ud.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Ja jeg har spillet crysis 2 med 3D briller :) det ser meget godt ud må jeg sige ;)
    jeg synes godt nok også det er mærkeligt at crysis er blevet så anderledes :)
    Men alligevel er crysis 2 federe på den måde man skifter mellem dragtens forktioner osv.
    Men så vil jeg heller sige jeg er skuffet over Crysis Warhead det var godt nok totalt kort og kedeligt efter min mening :$

Intel i7 8700k
    Asus prime Z370-a
    EVGA 1080TI SC black
    Corsair vengeance RGB white 16gb 3600mhz
    Corsair H150i

Corsair 6x LL120 blæser
    Corsair Crystal 460X RGB

Corsair RM850X white
    Samsung 850 EVO 500 gb

Windows 10 64bit
    Acer predator xb271hua