Indlæg af SAL

    Hej nogen der kan hjælpe mig? mit assassins creed bliver ved med at crash. kan spille det i 5/15min og så lukker det bare ned ?


    Har prøvet at køre spillet i borderless mode som hjalp i starten. men nu lukker lortet ned igen. godt nok irriterende når man har brug penge på spillet ! :D har prøvet at hente den nye nvidia driver men hjalp ikke.


    Har i7 8700k og 1080ti. win 10
    Tak på forhånd

    Hej der ude.
    Byggede for en månedes tid siden en pc. det hele kørte som det skulle. jeg havde lige fået farcry 5 efter jeg havde bygget pcen. og spillede det i mange timer. på et tidspunkt og tror faktisk det er efter windows 1803 update så begyndte den at crashe farcry 5?


    prøvede så at geninstallere og finde en anden nvidia drive. det virkede heller ikke. prøvede også at lade være med at hente den windows 1803 efter jeg geninstallerede windows. men crasher stadig. prøvede så med andre spil. kan sagtens spille crysis 3. cs go. middel earth. gothic osv. den crasher i fallout 4. farcry 5 og state og decay. kan spille spillet i max 5min så går den bare ud på skrivebordet.
    har prøvet både med overclock til og fra. men er det samme. har prøvet update bios og sat den til normal settings. men der er fanme ingen ting der virker ? nogen der kan hæjlpe ? vil jeg sætte stor pris på! vil gerne kunne spille alle mine spil igen.


    info om pcen:
    i7 8700k
    evga 1080ti SC
    corsair 16gb 3200mhz
    asus prime z370
    samsung 850 500gb ssd
    osv osv.
    STOR TAK PÅ FORHÅND!

    Hej har kiggede lidt rundt på nettet og fandt en Acer predator 27" led xb271hua g-sync skærm. Med QHD. 165hz og 1ms.


    Den er på udsalg til 3500kr. Men vil lige høre folk her inde om de har bedre forslag?
    Vil gerne op i QHD med 144hz eller over. Da jeg er igang med at upgrader min pc. Der kommer et 1080 i. Bare så folk ikke skriver jeg heller skulle tage en 1080p skærm.
    På forhånd tak 😀

    Hej jeg vil lige høre hvad folk tænker om det her build inden jeg køber det. Det skal udelukkende bruges til gaming intet andet. Og grunden til 1080ti er bare fremtids sikring. Bruger en asus 27" 144hz 1080p skærm. Bundkort og ram er valgt pga. Jeg skal lave et hvid buildt.
    Det hele bliver købt på proshop og er på lager.
    Intel i5 8600k
    Asus prime z-370a
    Corsair vengeance rgb 2x8gb 3600mhz white
    Corsair 570x rgb
    Corsair LL120 blæser 6stks
    Corsair h150i aio køling
    Corsair lightning node pro
    Evga 1080ti ftw


    Har selv samsung 850evo ssd og corsair hx850 psu. Så det skal ikke købes.


    Spørgsmålet er også lidt skal jeg tage evga 1080ti ftw eller evga 1080ti sc2. De koster det samme. Men vand køling på det ene.


    Tak på forhånd. I må gerne sige hvis i vil vælge andet.

    Hej derude.


    Jeg står lidt i en sværd situation jeg skal have et nyt (in-ear) headset. dem kan jeg bedst lide at bruge.
    Jeg ved ikke helt hvad jeg skal vælge? vil gerne have nogle der virkelig kan spille igennem til ens træning. Har prøvet jaybirds x2 og dem var jeg utrolig glad for. men de gik desværre i stykker. Nogen der har nogle gode forslag? de SKAL have en god bas.
    Ser også helst det er trådløst med lang batteritid.


    Lige pt bruger jeg standard headset til min mobil eller beats over ear. men vil hellere have in ear.


    Tak på forhånden.

    Hej


    Jeg har en Vision notebook hvor der er et intel hd grafikkort og et ati radeon 5000 serie. hvordan finder jeg ud af hvilket grafikkort den bruger ? for har det som om den bruger intel kortet og ikke det ati som den skal? håber nogen kan hjælpe.


    tak på forhånd

    Jeg har løst problemet. Jeg downloaded en anden driver til mit kort og det kørte med 80/90 fps med næsten alt på ultra

    Seriøst jeg er træt af det spil... har prøvet alt man!
    alt er på low.
    vsync er til i nvidia control panel
    sat iShadowMapResolution=8 og iPresentInterval=0 både i dokumenter og inde i game folderen. har prøvet at juster forskellige hz på skærmen. og har prøvet at gå ind og sætte fallout 4 til høj priotet.


    det køre bare af lort lige meget hvad man gør .... lige nu ligger jeg på 8/10 fps

    emil jeg har den der tool. og har trykket alt fra og skruet ned fra alt. køre stadig a lort. og har været inde i nvidia control panal og ændre vsync både til og fra os i spillet. og intet virker. lige nu er jeg inde i en by i fallout og der er jeg lidt stucked med de 15 fps :(