jamen jeg snyder skam lige der hvor man kan, så længe man holder sig inde for lovens rammer hvad fanden er problemet så..?

Homefront - Nogen der har købt det?
-
-
Oprindeligt indlæg af jimmiuc
jamen jeg snyder skam lige der hvor man kan, så længe man holder sig inde for lovens rammer hvad fanden er problemet så..?du har selv svaret
-
???
Nej det eneste jeg har fundet ud af er at du ikke kender nogle koder til Homefront. Men tak for snakken.
-
Oprindeligt indlæg af jimmiuc
???Nej det eneste jeg har fundet ud af er at du ikke kender nogle koder til Homefront. Men tak for snakken.
Du skal nok nå langt i livet
-
Kan ikke se problemet med koder i single player, og kan da huske at Doom kun var sjovt, hvis man havde alle våben og ikke kunne dø.
Så længe man spiller alene kan man snyde så meget man vil. Der er jo også en grund til at visse spil har koder.
LIM
-
Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze
Hvorfor snyde. Snydekoder er fandme for svagpissere!
Man skulle ikke tro at du var nået videre end til de 13 år i livet
.
-Koder er vel en smagssag.
Sidder man fast i et spil som man har købt, og ikke kan komme videre, er det så ikke spild af penge at lukke og slukke?QuoteOprindeligt indlæg af KeyzerSoze
Men er kommet til, hvor du skal flyve i helikopter. Pisse umulig opgave-Aha.. Umulig siger du? Det lyder som en svagpisser der taler her
QuoteOprindeligt indlæg af KeyzerSoze
Det er kjoler også - går du også med en af dem?
Folk der snyder er latterlige.Håber din tankegang om folk ændrer sig med alderen.
-KeyzerSoze...
Lad os trampe lidt rundt i foskellighederne på folk.
Noge spiller med koder, andre gør ikke.
Bliver der spurgt om nogen har koder til et spil, hvorfor i alverden skal man så begynde en diskussion, bare fordi man ikke kan hjælpe? -
Oprindeligt indlæg af urbananen
Man skulle ikke tro at du var nået videre end til de 13 år i livet
.
-Koder er vel en smagssag.
Sidder man fast i et spil som man har købt, og ikke kan komme videre, er det så ikke spild af penge at lukke og slukke?-Aha.. Umulig siger du? Det lyder som en svagpisser der taler her
Håber din tankegang om folk ændrer sig med alderen.
-KeyzerSoze...
Lad os trampe lidt rundt i foskellighederne på folk.
Noge spiller med koder, andre gør ikke.
Bliver der spurgt om nogen har koder til et spil, hvorfor i alverden skal man så begynde en diskussion, bare fordi man ikke kan hjælpe?Hvad har umulig mission med svagpisser at gøre?
Startede ikke en debat. Gav min mening om folk der snyder med kode. Er du af en anden holdning, så fint med mig.. -
Hvis man ikke har i sinde at starte en debat, er det nok et forkert indput at komme med.
At kalde en for en svagpisser, er da næsten lig en debat af en forkert type.Om ikke andet, kunne man i hvert fald formulere sin mening anderledes.
Jeg starter aldrig et spil med koder, da jeg føler man går glip af utrolig meget på den måde.
Men har jeg først gennemført det, og skal til det for anden gang, så synes jeg nu det kan give en helt ny oplevelse.
Eksempelvis i Crysis, hvor man ved hjælp af koder, får adgang til Claymores og AV-miner. Det giver lige det hele et pift. -
Og i nogen spil går koderne under navne som mutators, der er en aktiv del af spillet, for at kunne ændre oplevelsen på den ene eller anden måde.