Hjælp til den gamles PC.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klumrian
    hej lige en hilsen til martinta :pokey:
    efter hvad jeg ved må man gerne tage Windows med over på en anden pc bare du sletter det på den gamle :hb:


    find lige det sted hvor der står at du med det med en OEM licens.. så snakker vi videre bagefter..

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Hej igen !!!


    Der står hun har original XP og hvis det er på en CD så er det vel ikke en OEM version og hvis det er en OEM version kan man ikke flytte den over for den er låst til bundkortet efter hvad jeg ved :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klumrian
    Hej igen !!!


    Der står hun har original XP og hvis det er på en CD så er det vel ikke en OEM version og hvis det er en OEM version kan man ikke flytte den over for den er låst til bundkortet efter hvad jeg ved :$


    vender den rundt, find den ældre bruger som ikke har særlig meget kenskab til pcer der ikke kører med en OEM version


    Den her diskution er langt ude over off topic, hold dig til emnet eller skriv i PM, så kan vi for min skyld gerne fortsætte den diskution :offtopic:

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Skal da love for jeg fik lavet en go diskussion her i min lille post.. :boxed:


    Men har tænkt mig at få hende overtalt til en bærbar i stedet så hun får mere plads derhjemme og muligheden for at tage den med sig.
    Nu er det bare at få hende til at lave den ***** backup :pokey:


    Tak endnu engang for de mangen forslag og hurtige svar :D