• Hej :-)


    Jeg har installeret så mange apps at min telefons interne hukommelse næsten er brugt op. Har flyttet alle de programmer der kunne til SD kortet. Kan man på nogen måde få mere plads?

  • køb et større SD kort og flyt flere ting der over der kan :)


    det er vel eneste mulighed - og søg for at programmer gemmer så meget man nu kan på dit SD kort.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Det er desværre den eneste store designfejl på HTC Desire, den lille hukommelse må alle Desire ejere kæmpe med. Man kan vist roote telefonen og ændre std. lokation på apps, så at de kun ligger på SD kortet.

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus
    Det er desværre den eneste store designfejl på HTC Desire, den lille hukommelse må alle Desire ejere kæmpe med. Man kan vist roote telefonen og ændre std. lokation på apps, så at de kun ligger på SD kortet.


    For en del kan man, men der ender stadigvæk en del i selve telefonen.


    Hvis man samtidig også flytter musik og hvad man ellers har over på et hukommelseskort skulle man kunne klare sig.