Smartphone spørgsmål :)

  • Halløj Tweak :)


    Jeg sidder nu og kigger på diverse Smartphones...


    Umiddelbart vil jeg ikke op og have nogle af de dyre drenge endnu, da jeg ikke har prøvet smartphone før.. Har lige pt. en Sony Ericsson c702 som jeg har været utrolig glad for, men når man gerne vil på nettet eller andet koster det jo kassen og den er pænt uhandy.


    Jeg har bl.a. været inde på CallMe som jeg ikke kender noget til som selskab men de har nogle gode tilbud :)


    F.eks. en Sony Ericsson X10i Mini til en pris af 1kr også derefter 255,5kr/md (i forbrug hvor jeg har valgt Fri SMS og 10Gb Data, også 71kr til øvrigt forbrug) dvs. en 6 måneders kontrakt på godt 1600kr.


    Nu kender jeg heller ikke mobilen, men pr. udseende ser den utrolig fed ud, dog synes jeg ikke at gøre mig klog på Google der der både er gode og dårlige ting, og nogle af de dårlige ting som folk bl.a. skriver at den er lille, men det ligger jo lidt i navnet "Mini" :)


    Ellers har jeg kigget på HTC Gratia, til en pris af 399kr også derefter 405,5kr/md( i forbrug hvor jeg har valgt Fri SMS, 10Gb Data, Fri Fastnet opkald, også 172kr til øvrigt forbrug) dvs. en 6 måneders kontrakt på godt 2900kr.


    Det er umiddelbart de 2 telefoner jeg har i kikkerten, dog tager jeg gerne imod bud, det må bare ikke være voldsomt dyrt i månedlig forbrug, dvs. max 400kr/md også en udbetaling på max 500kr.


    Samt så kender jeg ikke helt til CallMe, om de er dygtige til at lægge alt mulige gebyrer på prisen.. Jeg holder mig hvertfald fra Telenor, så der behøves i ikke at henvise til :)


    Skal siges jeg har på nuværende tidspunkt Bibob som abonnement :)

  • Hej :) Tag da lige et kig forbi oister er selv meget glad for det.
    Det er kåret til dk's bedste netværk.
    69kr i måneden det er incl. fri sms, fri data, 0kr opkaldsafgift og 45 øre i minuttet.


    pris for tlf 2600 og så er det hele betalt :) har også selv en desire, den er bare fantastiks :D

  • Efter at have læst en del "dårlige" anmeldelser inde på Trustpilot (da jeg ikke som sådan kan bruge de gode til så meget, ud over total vurderingen)


    Og så at de 7/10 indebar at de modtog en mobil med fejl, som kan ske alle steder valgte jeg Callme.


    Der er bestilt en HTC Desire som jeg glæder mig meget til at modtage, om 1-6 Hverdage :D


    Jeg vender tilbage på tråden når mobilen er modtaget, for at give en vurdering hvis andre skulle have lyst til at skifte til Callme. :)


    God nat
    /nitan

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan
    Jeg vender tilbage på tråden når mobilen er modtaget, for at give en vurdering hvis andre skulle have lyst til at skifte til Callme. :)


    Min opfattelse af Callme efter de par gange jeg har været forbi dem er, at alting faktisk fungerer rimeligt smertefrit indtil den dag du vil skifte væk, og så kan de lige pludseligt ikke finde ud af noget som helst.... Den sidste gang tog det dem 2 måneder og 10 opringninger at notere et sim-kort nummer korrekt så de kunne påbegyndt en flytning af nummeret, derefter var der forskelligt andet bøvl, så det tog i alt ca 4½ måned at flytte væk fra callme igen!


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask


    Min opfattelse af Callme efter de par gange jeg har været forbi dem er, at alting faktisk fungerer rimeligt smertefrit indtil den dag du vil skifte væk, og så kan de lige pludseligt ikke finde ud af noget som helst.... Den sidste gang tog det dem 2 måneder og 10 opringninger at notere et sim-kort nummer korrekt så de kunne påbegyndt en flytning af nummeret, derefter var der forskelligt andet bøvl, så det tog i alt ca 4½ måned at flytte væk fra callme igen!


    /ask


    Takker for informationen :)


    Det lyder som om det gør det bevidst, men vil så sige, at hvis det tar dem 4½ måned og flytte mit Simkort, der har man vel sin ret til ikke at betale...