S: Zepto Znote 2425W

  • Jeg har en kammerat der meget gerne vil af med sin gamle bærbar, da den bare ligger gemt ned i tasken.


    Han har ikke brugt den siden han gik på efterskole, og det var kun 1 år. Så den er mindre brugt selvom den har nogle år på bagen efterhånden.


    Personen passer godt på sine ting, så jeg kan skrive under på at den er i god stand.
    Billeder kan også tages.


    Specs:


    Zepto Znote 2425W
    Intel T2050 @ 1.60GHz
    1,00 GB Ram
    80GB Harddisk
    Geforce 7600GO
    Wlan, webkamera og andre fede ting da det er en multimedia laptop.


    Computeren kan leveres med windows 7 eller XP.


    [Blocked Image: http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://www.notebookcheck.net/uploads/tx_nbc2/AxFLcEiuOkz_1_200_200.jpg&imgrefurl=http://www.notebookcheck.net/Zepto-Znote-2425W.2115.0.html&usg=__iLYZ1yPS7FXxFRX_tBSU5X_iQrY=&h=200&w=200&sz=7&hl=da&start=0&zoom=1&tbnid=LN3yyvTWjVamlM:&tbnh=160&tbnw=160&ei=wTpdTenDG8qwhQe6ipntDA&prev=/images%3Fq%3Dznote%2B2425w%26um%3D1%26hl%3Dda%26sa%3DN%26biw%3D1204%26bih%3D828%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=183&vpy=121&dur=650&hovh=160&hovw=160&tx=99&ty=99&oei=wTpdTenDG8qwhQe6ipntDA&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:0,s:0]


    Byd folkens. :rules:

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

    Rettet en gang, sidst af Simon Bay ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Undskyld drenge, men den skal altså lidt højere op :)


    Hvorfor mener du det? Beklager OT, men den er jo ass gammel, og kun 1.2 i DK laver dem, hvis de går ned.
    Synes faktisk prisen er fair der bydes set ud fra alder og gamle specs.

  • Er det mig eller dig der sælger ?


    Hold dine ***** post for dig selv, helt seriøst. Prøv tænk dig lidt om.


    .. ja du synes vel prisen er fair, men det mener jeg ikke den er..


    Men tak for dit input, nu får jeg helt sikkert det jeg ville have haft for den. X(


    og du siger 1.2 laver dem ? ALLE forhandler laver dem sku da.


    Har selv en IT forretning, så ved godt hvad jeg snakker om.


    Please drop dit spam, du bliver aldrig højere ranket med din viden.

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

    Rettet en gang, sidst af Simon Bay ().


  • Hjælper ikke du bander eller hidser dig op


    Du er sælger, og jeg er nysgerrig. PRøv at sammenligne med dagens marked, og se hvad du kan få.
    Et godt råd kunne være, at sælge på DBA, og ikke et site fyldt med opdateret nørder.


    Beklager OT som jeg skrev

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Nybegynderen takker mange gange, nu blev jeg meget klogere. :rolleyes:


    Har selv en IT forretning, så ved godt hvad jeg snakker om.


    Please drop dit spam, du bliver aldrig højere ranket med din viden.


    Hvis du har en IT biks, så undre det mig meget, at du forventer mere.
    Her til kender jeg kun Novabook som er autoriseret Znote reparatør. Dvs. de købte originale dele af boet efter Zepto. med de korrekte dele :-)


    Hvad har rank med viden at gøre? Alle der poster stiger, så hvad faen har det med viden at gøre. Her til aner du ikke hvad jeg indeholde, så stop gætterier.

  • Tak for at du ødelagde min tråd.


    Man behøver da ikke være autoriseret Znote forhandler for at reparere pcerne.


    ..og til den pris jeg forlanger kan det jo nok heller ikke betale sig at få den lavet.


    Du er sku da nød til at vide noget før du kan poste, f.eks. her i denne.


    Øv dig på din skarphed.


    Selvfølgelig er denne PC sku da mere end 700kr værd i den stand den er.. Den fungere som den skal, så vil da mene det er et SUPERB køb til den pris, så derfor forlanger jeg lidt mere..


    Så må vi se.

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB


  • Fordi den virker er det ikke ensbetydende med ene er guld værd. Jeg har en gammel PC med 10 år på bagen der virker 100%.
    Vil du købe den for 5.000kr?


    Hjælper intet du hidser dig op. Ja, alle kan få reservedele, men ikke de originale. Men held og lykke til med saglet.

  • Sorry for OT :oops:


    Men min næse så lige noget......
    Du er da heldig hvis du får 700pp for den....Prøv lige at sige specs inden i hovedet selv!


    "Specs:


    Zepto Znote 2425W
    Intel T2050 @ 1.60GHz
    1,00 GB Ram
    80GB Harddisk
    Geforce 7600GO
    Wlan, webkamera og andre fede ting da det er en multimedia laptop.


    Computeren kan leveres med windows 7 eller XP."


    Det er jo ikke en super pc, og den kan jo dårligt trække windows 7, med 1GB RAM.
    Og så kunne det være du lige skulle skrive hvilken licens der egentlig følger med den, da det jo ikke er både XP og 7.....


    Igen sorry for spam af din tråd, men sådan ser jeg det......Og alder har ikke noget med min kommentar at gøre ;-) :ph34r:


    Ud over det, så gir du vel garanti, når du nu sælger som erhvervsdrivende?
    Så er den næsten pengene værd.....

  • Som du kan læse sælger jeg den for en kammerat, derfor privat!


    Men jeg lukker bare tråden, for jeg får intet ud af det her.


    Thumbs up tweak. :ph34r:

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB