computer går i sort

  • Der mangler mange informationer.


    Uanset, så kan det være et PSU problem
    Hvis den går ud under black-screen, så er det nok et bundkort/BIOS problem
    Hvis den går ud under opstart eller afvikling af OS, så kan det være et harddisk problem, som typisk vil medføre en bluescreen

  • Går den ud eller genstarter den?


    Hvis den går ud, så bør du lige tjecke om alle dine blæsere kører som de skal. Varmeproblemer pga. en defekt blæser vil kunne give lignende symptomer.


    /ask

  • hvis den går i sort lige inden windows starter så tjek at dit grafik kort er monteret korrekt og at der ikke er en løs forbindelse ved dine strøm stik

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • ok. Her er lidt mere.
    Det er lykkes mig at få gang i alle blæserne, men der kommer ikke noget op på skærmen. Den bliver ved med at køre men skærmen er sort.
    Der er ny psu i og gfx er testet på anden computer og virker, skærm er også testet..

  • Har du husket 8/4-pin til CPU stikket. Gjorde jeg, da jeg lige havde samlet min og havde samme problem. Efter jeg havde sat det i virkede det hele.