BC2 problem?

  • Hej
    Det sker, at når jeg vil starte Bad Company 2, så siger den, at der ikke er CD i drevet, selvom den sidder i. Hvis jeg så ejecter og skubber i igen kører det fint.


    Er det CD'en der er noget galt med eller er det ikke noget jeg skal være bekymret over?

  • Ja det synes jeg. Har ikke brændt noget på det endnu og sådan, men det virker fint nok. Siger bare, at der ikke er en BC2 CD i og drevet viser den heller ikke. Men det er lidt random hvornår det sker.


    Og BC2 er fuldt opdateret.

  • Så du har installeret spillet?


    I så fald kan du prøve at installere det i stedet og sige at den skal lave online verifikation, for så skal du ikke bruge disken, nær du spiller.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ra66it
    Det kan jeg ikke sætte op i spillet?


    Nej..
    Jeg har samme problem med mit BFBC2, og at den nogle gange ikke gider installere fra CD.


    Det jeg gjorde på min stationær, som Renegger skrev at lave en online verifikation og glemme den CD helt.
    Men min bærbar gider overhovedet ikke CDen, så der hentede jeg en ISO fil (uden crack/keyting) og brugte den med Daemon Tools Lite + min egen key, og selvfølgelig også online verifikation :)


    Også for dårligt at man ikke kan bruge sin key på Steam :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    Også for dårligt at man ikke kan bruge sin key på Steam :rolleyes:


    Det synes jeg også. Men nu har jeg gjort det samme. BOM!

  • EA Download Manager er jo også en fantastisk ting

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra