Reaktion på Virus osv.

  • Grill
    måske i morgen
    har lige ringet lidt rundt
    en sagde i morgen
    ;)
    så måske
    men jeg kan ikke huske hvor mange % de vil have
    mener det er et sted ml 10-20%

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Link ?... :))


    Kender et par stykker der skylder mig en hel del... :))


    Hvis jeg ikke husker helt galt - så er det firma styret af 81'erne - du ved hvem jeg mener GrillBil.... ;) - Nok ikke lige det firma jeg ville bruge i hvert fald.... X(


  • Fair nok. :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Hvis jeg ikke husker helt galt - så er det firma styret af 81'erne - du ved hvem jeg mener GrillBil.... ;) - Nok ikke lige det firma jeg ville bruge i hvert fald.... X(


    Kender dem ikke...


    Har bare en der skylder mig ~ 16.000 ... Har jeg domspapirer på .... Men lige fedt hjælper det. :lame:


    For slet ikke snakke om de tyskere der skylder mig 500 euro :evil:

  • Quote

    Jeg syns nu viruser er sjove.... hver gang jeg får en er jeg inponeret over at folk virkelig kan være så kreative... jeg griner lidt og geninstalere igen 30 minutter senere spiller jeg igen COD... no harm no faul...


    Lige mine ord ;) Dog har jeg noget som jeg ikke vil miste, men det er naturligvis bare af den dovenskab jeg ikke vil det, configs osv.. Hva' faen, man kan vel bare hente de maps, patches osv. igen, men i dit tilfælde Grillrotte, mener du har læst at du har lagt alle dine cd'er på din hdd's, kan jeg godt se at det er noget lort, og i sådant et tilfælde ville jeg godtnok også få en slem trang til at få gjort noget ved personen, ikke voldeligt, men noget der rammer ham på hans hverdag, f.eks. en politianmeldelse..


    Edit:

    Quote

    Har bare en der skylder mig ~ 16.000 ... Har jeg domspapirer på .... Men lige fedt hjælper det.


    Damn, lyder til du har mange penge ud at flyve omkring 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    ...Om lidt kommer Falsk garanteret og foreslår at man pudser sin gnu på vedkommende :)) :)) ;)


    ...og evt. beordrer den til at gå efter struben :)) 8)


    ROFL :))
    :))

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Nu er det jo ikke særlig ofte at nogen sender en virus videre med vilje, men hvis det sker så er det typisk scriptkiddies fra Asien der prøver at fixe een med forskellige exploits..


    Men hvis jeg havde muligheden så ville jeg w00pe hans røv :P

  • Hmm, gad ikke læse alt igennem, men har heller ikke stemt...


    Sendte han den med vilje eller bare en af dem man kan få i mails ? ...


    Anway, ville nok have valgt ingen af delene ! Nu er en trojansk hest ikke altid så farlig, men self. heller ikke ved at have :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    ...Om lidt kommer Falsk garanteret og foreslår at man pudser sin gnu på vedkommende :)) :)) ;)


    ...og evt. beordrer den til at gå efter struben :)) 8)


    Det kunne jeg aldrig finde på at få min angrebs-gnu til..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk


    Det kunne jeg aldrig finde på at få min angrebs-gnu til..


    Fed avatar :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Ja, jeg bruger Panda.... Hader Norton... Med god grund. ;)


    Hehe okay ...


    Men brugte det da også for nogle år siden, men ellers bruger Norton, virker fint hos mig .. Ellers har jeg hørt Norman skulle være bedre .. Ikke sikker på jeg husker navnet korrekt, men det er vidst et norks firma der laver det !