S: A.C. Ryan Playon!DVR HD m. 1TB HDD!

  • Efter at have anmeldt ovenstående medieafspiller/nas/recorder sælger jeg den, da den kan meget mere end hvad jeg har brug for - og så det jo synd den bare skal stå :crazyeyes:


    Der medfølger en A.C. Ryan WiFi dongle (med N), så man kan streame trådløst.


    Orig. emballage og alt tilbehør medfølger, og alt er selvfølgelig i perfekt stand. Den er max brugt i 20 timer.


    Info om produktet: http://www.playondvr.com/en/
    Anmeldelse: http://www.tweak.dk/review/A.C._Ryan_Playon!DVR_HD/1224/1/1


    Der er ingen kvittering/garanti da det er et sample produkt direkte fra producenten, og det forklarer den meget attraktive pris:
    HBO: 1100kr (ny pris er omkring 2350kr - Uden wifi dongle)
    Fragt: 75kr med PostDK


    Jeg forbeholder mig desuden retten til alt muligt :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Den vil jeg gerne byde de 1100 (nok pp).


    Det er med 1TB disk ikke? Gider du at teste om den optager fint fra TV2 (har set et problem med det i et andet review - men det er vidst kun for nogle firmware-udgaver).


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Den vil jeg gerne byde de 1100 (nok pp).


    Det er med 1TB disk ikke? Gider du at teste om den optager fint fra TV2 (har set et problem med det i et andet review - men det er vidst kun for nogle firmware-udgaver).


    /ask


    Det er med 1 TB disk ja (se overskrift hehe)
    Jeg har så vidt jeg husker optaget fra både dr1, tv2 og dr hd uden problemer :)
    Har opdateret til nyeste RC firmware.


    Dit bud er noteret :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg lader tråden køre til i aften engang, så det er ved at være nu i skal slå til hvis i skal have fat på en billig medie streamer!
    Ellers ryger den til jacobask :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2