• Hej alle.


    Flippede lidt rundt på youtube, og faldt over noget meget interesant, som jeg gerne ville dele. Jeg linker til det, det er i 3 episoder á 10 min, og kan måske være lidt tungt for nogle, men det er et skræmmende og spændende faktum/teori.


    http://www.youtube.com/watch?v=AYB-yxxsbig&feature=related


    Stuxnet er en virus som efter sigende skulle være skabt af israel. Den er ultra specifik og avanceret. Snakken om hvem som har lavet den, syntes jeg ikke er vigtigst når man ser klippene. Det er mere måden som den bliver/er blevet brugt til at krænke dine rettigheder. Det er skræmmende at tænke på at et global "firma", om det er en stat, eller en stat som er blevet til et firma, ejet af mennesker man ikke ved hvem man er, kan styre verden på måder som man slet ikke kan forstå. Jeg føler stærkt at folk burde snakke om det, og være opmærksomme på hvad der sker eller vil ske. Måske syntes du jeg er paranoid, jeg syntes selv jeg er nysgerrig og eftertænksom.


    En lille ting man kan tænke på er. Hvordan har verden ændret sig efter 911? Sikkerheds optrapninger overalt, overvågning og registrering samt uendelige mange andre ting. TAG IKKE FEJL! jeg er selvfølgelig taknemlig for at vi kan leve i et "godt" land, arbejde, få god mad hver dag og spille computer. Men meget virker korrupt og fusket efter hvad som skete 911. Man skræmmer folk med hvad der kan ske, gør dem bange, for derefter at få folk til at acceptere at deres rettigheder bliver krænket med nye love og regler.
    En slem spådom om fremtiden kunne være, at du ikke længere kan tage nogle frie valg, fordi en gruppe hemmelige mennesker bestemmer og overvåger dit liv.


    Virusen i sig selv er jo også et ret spændende emne, eftersom det er den første kendte virus, brugt i et angreb på et andet land.


    Håber du finder klippene interesante.

  • Det fik lige mig til at læse lidt om den Stuxnet virus.
    Utrolig spændende læsning, hvis det altså er sandt :)


    Hvis det er den som har forårsaget skade på et Iransk atomanlæg(hvilket er en PISSE god idé, da de skulle have været bombet for mange år siden) så træder vi jo ind i en helt ny era. I takt med at vi bliver mere og mere afhængige af IT sytemer osv. vil et elektronisk angreb på et land, jo snart blive værre end en egentlig invasion.


    Skal have set de youtube klip lidt senere! :)

  • Fedt du også syntes det er spændende!


    Ud fra hvad jeg har læst og set, skulle den være go nok. Bla. har Symantec bekræftet og givet presse meddelser om Stuxnet.
    Ja det er den samme virus du nævner. Hvilket ja fører verden ind i en ny æra, men hvis man ser de klip, får man et grimt billede om intentionerne.

  • Ud over at frontlinien bliver midt i min stue (groft sagt), så vil jeg da hellere foretrække en cyberkrig, hvor der ingen menneskeliv er indblandet umiddelbart


    Forestil jer lige scenariet, hvor et eller andet statsligt hovedkvarter er vold-proppet med missilsystemer, cyborgs med miniguns og hvad ved jeg - ingen kan komme ind.. fysisk :P så affyrer man lige en orm, der får alt sikkerheden til at gå haywire og nakker alt :crazyeyes: det er sikkert ikke engang sci-fi om nogle år

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Ud over at frontlinien bliver midt i min stue (groft sagt), så vil jeg da hellere foretrække en cyberkrig, hvor der ingen menneskeliv er indblandet umiddelbart


    Ja umiddelbart, men har du set Die Hard 4 :D?
    Hvis nu folk lige kan slukke for alt strøm, sende et par missiler, lukke ned for et flys autopilot system?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003
    Hvis du virkelig vil vide hvem der styrer verden , og hvordan den hænger sammen , skal du helt sikkert se mørkets lakajer ,


    http://www.youtube.com/results…m%C3%B8rkets+lakajer&aq=0


    Den handler om illuminati , osv, de fortæller også om hvordan dansk/amerikans politik hænger sammen , og hvem der i virkeligheden har valgt præsidenten osv . virkelig en mind opener


    Eller ikke. Totalt hjernevask

  • sunshine2003


    Jeg har godt læst og illu og mange andre konspirations film/litteratur, men det her er noget som er ude, ikke bare teorier uden direkte beviser.
    Men jeg er altid interesseret i noget konspiration, så længe det ikke er alt for langt ude, hvilket jeg ikke syntes dette er.
    Prøv at læse lidt rundt om stuxnet, det er præcis de samme ting de siger, som om man er blevet instrueret i hvordan man skræmmer befolkningen igennem medier, som også er blevet indrømmet, at skræmme taktik igennem medier, er noget man har brugt for at få nye love trumfet igennem.