ny mobil hvilken ?

  • Du skal da have en iPhone. :D


    Jeg synes personligt det er den bedste telefon til den slags. Den er simpelthen så pærenem at bruge, samtidigt med du har mulighed for et hav af apps til alle tænkelige formål.


    Det er heller ikke min erfaring at de holder til mindre end andre telefoner. Min er i hvert fald blevet tabt flere gange end der kan tælles på to hænder, og udover det at den ikke er specielt køn længere, så er den stadig 100% fejlfri. Skulle uheldet være ude, så findes der desuden masser tilbyder reparation af de forskellige dele til rimelig priser. Jeg kender flere der har fået skiftet både skærm og komplet bagcover (dog på en 3GS) og det lå i omegnen af 500 kroner for arbejdet plus reservedele.

  • Kan kun sige god for en iphone da jeg ikke har prøvet mange andre touch mobiler, men har hørt godt om både HTC Desire, Samsung Galaxy, Nokia N8 og Sony Ericsson X10 (IKKE mini eller mini pro)

  • jeg kunne personligt selv aldrig finde på at købe en iphone, men kommer vel an på hvad man er til....


    Giver dog topanbefaling til HTC's Desire HD samt Samsung Galaxy (selvom HTC'en bare er federe)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    jeg kunne personligt selv aldrig finde på at købe en iphone, men kommer vel an på hvad man er til....


    Giver dog topanbefaling til HTC's Desire HD samt Samsung Galaxy (selvom HTC'en bare er federe)


    Jeg kunne på nuværende tidspunkt ikke finde på at købe andet, så du har ret i at det i den grad kommer an på personlige præferencer. 8)


    Der er vel ikke andet for end at man hopper ned i telefonbutik og prøver demomodellerne. Ikke at man kan lære alt på fem minutter, men det giver da en hurtig idé om hvordan telefonerne er at håndtere. Så kan man jo altid undersøge specifikationer, anveldelsesmuligheder osv. hjemmefra.

  • kan varmt anbefale HTC Desire


    enten den gamle model, eller HD alt efter hvor mange penge du vil smide efter den

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Du kan også kigge på nogen af Windows Phone 7 modellerne?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • du kan jo kigge lidt rundt her : http://www.expansys.dk/


    der er en hel masse forskellige telefoner og nogle b-stock produkter der er billiegere.


    på en hel del af telefonerne er der reviews og billeder / video'er du kan se.


    der kan du måske hente lidt mere inspiration

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii