Forslag til børnespil til DSI XL

  • Jeg har godt nok tre nevøer der gør, men det store problem er jo nok i den her sammenhæng, at de er drenge.


    Jeg ville dog nok umiddelbart kigge på f.eks. Pixeline eller spil der relaterer sig til hvad pigen ellers interesserer sig for, f.eks. Littlest Pet Shop og hvad der ellers normalt tiltaler den aldersgruppe.


    Ifølge spilpriser.dk så har bl.a. følgende spil dansk sprog in-game:


    Littlest Pet Shop: Garden
    Littlest Pet Shop 3: Biggest Stars Pink Team (der er også et rød og et blåt)
    Silke: Pixelines Lillesøster - hønsefødder og gulerødder
    Silke: Pixelines Lillesøster - Syng Leg og Lær
    Pixeline: Magi I Pixieland


    I en lidt anden boldgade er der også:


    Hugo: Magi i Troldeskoven



    Alternativt så skal du prøve at besøge en spilforretning - de har som regel et indblik i hvad der sælger bedst i de forskellige aldersgrupper. For selvom du måske finder brugere herinde der enten selv spiller eller har børn der spiller, så er der nok langt imellem lige præcis piger på 4 år ;)

  • Det var skam så lidt - og lige Fætter BR har jeg heller ikke så stor tiltro til på det her område ;)


    Jeg kan dog i løbet af de kommende par dage tjekke op med min søster om hvad den yngste af drengene helst spiller. Ligeledes så har jeg en bekendt der er butikschef i en Gamestop forretning - ham kan jeg også forsøge at spørge om hvad han mener der sælger bedst i den målgruppe.


    Men den tankegang de fleste butikker ligger for dagen med øjeblikkelig profit kommer forhåbentlig til at bide dem selv i halen på et tidspunkt. Alt andet lige er det da at foretrække, at en tilfreds kunde kommer tilbage og køber flere varer ligesom de gerne anbefaler butikken til venner og bekendte hvis de har fået en god behandling.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Det var skam så lidt - og lige Fætter BR har jeg heller ikke så stor tiltro til på det her område ;)


    Jeg kan dog i løbet af de kommende par dage tjekke op med min søster om hvad den yngste af drengene helst spiller. Ligeledes så har jeg en bekendt der er butikschef i en Gamestop forretning - ham kan jeg også forsøge at spørge om hvad han mener der sælger bedst i den målgruppe.


    Men den tankegang de fleste butikker ligger for dagen med øjeblikkelig profit kommer forhåbentlig til at bide dem selv i halen på et tidspunkt. Alt andet lige er det da at foretrække, at en tilfreds kunde kommer tilbage og køber flere varer ligesom de gerne anbefaler butikken til venner og bekendte hvis de har fået en god behandling.


    Jeg bukker og takker