horton sagaen glamour melrose place og beverly hills..... ååh de er tragiske

Favorit komedieserie??
-
-
Oprindeligt indlæg af Torbenkh
horton sagaen glamour melrose place og beverly hills..... ååh de er tragiskeEller noget...:P
-
Oprindeligt indlæg af v0e
Full House RykkerTroede seriøst ikke at der var andre som også så den serie.
Men det' god, den serie er fin.
-
Mine må være:
Everybody loves Raymond
Simpsons
Frasier
Spin City -
der var for nogle år tilbage en serie på tvd2 der hed "Martin" med martin lawrence..den var griner
-
Oprindeligt indlæg af ShakaleN
der var for nogle år tilbage en serie på tvd2 der hed "Martin" med martin lawrence..den var grinerJa, hehe, fulgte selv med i den, han var altid sådan en lille hidsigprop som altid kom ud i ballade
-
Oprindeligt indlæg af Zigiro
Ja, hehe, fulgte selv med i den, han var altid sådan en lille hidsigprop som altid kom ud i ballade
he he jep..og hans venner cole og tommy og hende der sheneneh(som martin lawrence spiller) var også pænt skøre :))..btw han spillede 7roller i den serie..Martin Payne, Mrs. Payne, Sheneneh Jenkins, Rosco, Jerome, Elroy, Bob..meget godt klaret
-
hehe Martin, Mrs. Payne, og sheneneh kan jeg godt huske, men de andre kender jeg altså ikke lige noget til
-
Oprindeligt indlæg af Zigiro
hehe Martin, Mrs. Payne, og sheneneh kan jeg godt huske, men de andre kender jeg altså ikke lige noget til
de var også kun med i små biroller, kan godt nok heller ik selv huske "Bob", men de andre kan jeg godt huske
..
http://www.imdb.com/title/tt0103488/ -
simpsons, king of queens.
-
The Simpsons og Vore Værste År er hvad det bliver til her...
-
Langt Fra Las Vegas - Intet andet!
-
THE SIMPSONS er da maX cool
-
Helt klart langt fra las vegas.. Har alle afsnit :D!
Også tror jeg vi kaster The Simpsons ind på en anden plads!
-
1. Fammily guy/simpsons
2. southpark ( stadig meget sjovt at stene)
3. Langt Fra Lasvegas