Htc Desire (Android Apps) ?

  • Heej Tweak'ers fik en Htc Desire til jul som jeg er meget glad for.. Jeg har ikke helt vildt mange apps, hvilke er gode?
    Har i links til nogle gode, eller ved i noget om dem af eferaing, det kunne være fedt og få de rigtige apps, specielt nogle gode spil? :)

  • Angry birds er F-ing nice tidsfordriv.


    ASTRO file manager kan jeg også hoppe med på.


    men ellers hvad du sådan har brug for af ting og sager er en task killer, ellers kan den god gå hen og blive rimelig sløv i betrækket.


    bruger selv doubletwist som musikafspiller, den er rimelig ipod-agtig i sit interface, så god at have hvis du er vant til ipod...


    Handycalc er en lommeregner med et shitload af funktioner, herunder konvertering af måleenheder og valuta, samt grafregner osv.


    skype kan også fås til den


    desuden kan det evt. være nice med IM klienter... er ikke så sikker med AIM og YIM- klienter, men har MSN Droid X til min msn account.


    Hvis du spiller MMO spil, så kan du også finde en app til bl.a. at kigge stats osv.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx


    men ellers hvad du sådan har brug for af ting og sager er en task killer, ellers kan den god gå hen og blive rimelig sløv i betrækket.


    Jeg har rigtig dårlig erfaring med at bruge Task Killers, det får mobilen til at opføre sig meget sært. Vækkeur der ikke ringer, underlige freezes mm.


    Jeg sværgede også til Task Killer i starten, men må indrømme min tlf. kører meget bedre uden - og den bliver på ingen måde langsom efter noget tid.

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus


    Jeg har rigtig dårlig erfaring med at bruge Task Killers, det får mobilen til at opføre sig meget sært. Vækkeur der ikke ringer, underlige freezes mm.


    Jeg sværgede også til Task Killer i starten, men må indrømme min tlf. kører meget bedre uden - og den bliver på ingen måde langsom efter noget tid.


    bruger heller ikke en auto task killer af samme grund, kun en manuel... men med automatiske task killers kan man bare sige at den ikke skal slå vækkeur-app fra

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • På diverse Android udvikler fora, har man fundet ud af at diverse task killers kan sløve mobilen mere og/eller sluge mere strøm.


    Dette skyldes at task killer'en forsøger at lukke programmer der ikke er i brug, inkl. nogle native programmer i Android, f.eks. Footprints, som automatisk starter op igen hvis de er blevet lukket.


    Derfor kører det i et loop med programmer der bliver lukket, som så starter op, som så bliver lukket, som så... ja, I ved... :))


    Jeg har siden froyo undladt at bruge en taskkiller, og jeg har ingen problemer med en sløv tlf. eller mangel på strøm (ikke ifht. da jeg brugte task killer)